Tuesday, January 12, 2016

#1468 - Salam Tahun 2016

Hye Readers,



Sebenarnya lama jugak aku tak menulis blog nie. Last time aku tulis ialah masa tahun 2014. Dekat setahun lebih aku berehat dari menulis blog. Ada beberapa sebab kenapa aku berhenti sebenarnya. Salah satu ialah sebab aku takde masa dan ia semua bermula dari takde mood.

Dalam masa setahun nie juga banyak isu-isu semasa yang menarik perhatian aku. Mostly yang menarik perhatian aku ialah kos sara hidup yang semakin meningkat ni. Tapi itu semua tak menjadi masalah jika anda melakukan #2Kerja.

Tahun ini juga akan menjadi tahun yang mencabar bagi aku dan aku rasa korang semua pun sama. Sebenarnya setiap tahun cabaranya akan meningkat cuma bila umur semakin bertambah nie, rasa tanggungjawab tu lebih skit berbanding ketika waktu muda dulu.

Oleh yang demikian aku ingin ucapkan Selamat Tahun Baru 2016 (walaupun dah lewat 12 hari) kepada semua yang membaca posting ini. Hopefully tahun ini akan menjadi tahun yang lebih baik daripada tahun-tahun lepas.

Regards,
-Strider-

12 comments :

  1. selamat tahun baru ain ucapkan.
    semoga terus maju , dilimpahkan rezeki oleh ALLAH , mendapat keberkatan dari Nya.

    ReplyDelete
  2. Finally! Welcome back Strider! :) Kos sara hidup tahun ni memang semakinnn meningkat dan Nurul rasa ia satu permulaan tahun mencabar untuk tahun2 yang seterusnya..

    ReplyDelete
  3. Selamat menyambut tahun 2016, semoga menjadi tahun gilang gemilang..;)

    ReplyDelete
  4. Salam 2016 my frien bro Strider.. salam ukhwah silaturrahim berpanjangan. Semoga tahun ini dan seterusnya lebih baik buat kita semua walaupun pelbagai dugaan mendatang... aamiin.

    ReplyDelete
  5. Bila nak kembali menulis Azlan?

    Akak pun..thn lps plg merundum, sbb malas! :D

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru. semoga kita rakyat Malaysia tabah menghadapi dugaan hidup :P

    ReplyDelete
  7. Mak aih lama betul tak singgah sini lah. Hehe. Selamat tahun baru jugak ye.

    ReplyDelete
  8. setahun menghilang...semoga kembali aktif blogging ye!walaupun dah 19 hb, tetap gak nak wish hepi new year

    ReplyDelete