Friday, January 28, 2011

New Year Trip

Hola!!!!

New Year..New Year..time aku post nie pun da nk masuk Feb da..hehehe..tp nk share skit trip new year ari2 gi Langkawi..Sekali sekala nk merasa celebrate New Year kat luar KL setelah beberapa tahun tgk bunga api dalam kete..disebabkan aku da penat ni dan pinggang aku pun da sakit..aku mls nk cite pepanjang..so aku just letakkan pic ngan caption je ek..its really fun that day even though ade tmpat yang aku x sempat nk pegi....hahaha...
Kat Bus Station otw nk ke sana














Tengah tunggu bot nk belayar!!!


Batch 84`s and 87s

Ni posing berangan jd Model..hahaha

Dptkan Album Terbaru Kami Dipasaran

Beach!!

Eagle Rock Cafe
Sister 13 and Fren


Courtesy of En. Fivezal

Arial View From Our  Condo


1 comment :

  1. Teman pun lama dah tak ke Langkawi... Plannya ada la... Tapi, masih belum terlaksana lagi...

    ReplyDelete