Wednesday, September 25, 2013

#1152 - Ketibaan Dajjal

Hye Readers,

Semuanya bermula ketika aku sedang browse PC aku untuk tengok video apa yang ade. Rupanya -rupanya dalam PC aku masih tersimpan full episod of dokumentari "Thi Arrival" yang mengisahkan tentang kedatangan dajjal serta bukti-buktinya

Dokumentari ini dah lama sebenarnya, kalau tak silap aku release tahun 2010. Mungkin ade di antara korang yang pernah tengok dan mungkin belum. Filem 52 episod dan setiap episod berdurasi lebih kurang 8 minit ini akan menyingkap serba sedikit tentang ketibaan dajjal dan golongan yang telah membuat persiapan untuk menerima kedatangan dajjal.

Golongan yang mana??bagaimana persiapan mereka jalankan??dan yang penting bagaimana mereka mempersiapkan kita untuk menerima kedatangan dajjal. Aku pun tak yakin tentang benda nie 100% sebab ilmu didada pun masih tak mencukupi.

Persoalanya sekarang, korang nak tak kalau aku post video tu episod by episod??untuk tidak membosan korang, aku tak akan post hari-hari laa..mungkin aku akan selang seli dengan entry lain macam biasa..Tapi untuk epsisod pertama nie aku post laa video tu jugak dan tengok reaksi korang..Perlu ke aku post 2nd episod??



p/s: Pendapat korang bersetuju/tidak bersetuju tentang dokumentari ini dialu alukan..

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. duk umah baru blh buka..opis block..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wokey...nanti jangan lupa balik tengok..best wooo...hehehe

      Delete
  2. post je Lan..biar org tgk buat penilaian sendiri..aku suka gak baca teori konspirasi ni cuma nak percaya 100% tu idok la..kena banyak wat kajian sendiri jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay bro..sebenarnya konspirasi theory nie best gak..tpi jangan amik 1005 laa..dah nama pun konprirasi theory...

      Delete
  3. Alaaa.... share jer kat dropbox tuu... nanti teman download sendiri... :)
    lagi senang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak...aku tak reti plak nak guna dropbox...hehehe

      Delete
  4. Illuminati..merekalah yg sdg mengawal, menguasai dunia.
    Stkt part 1 ni mcm ok..takde yg bercanggah menurut pengetahuan akak.

    ReplyDelete
  5. tak dapat bukak...tak supprt..maklumla..olskul

    ReplyDelete