Saturday, July 20, 2013

#1126 - Blogger dan Android

Hye Readers



Ini merupakan satu eksperimen utk aku membuat posting menggunakan Blogger droid iaitu sebuah app untuk blogger-blohger macam aku nie..hopefully menjadilah hendaknya...

Seperti yang korang tengok kat screenshot kat atas, actually aku ade 2 apps untuk blogging nie..salah satunya apps blogger yg dibangunkan oleh google..

Tapi apps blogger tu aku rasa macam kurang mengancam dan simple sangat..nak baca komen yang ditinggalkan pun tak boleh..aku tak sure memang tak boleh atau aku tak tahu...

Sebenarnya apps yg aku guna sekarang nie pun aku x nampak lagi cara utk aku baca komen yang tinggalkan..so bile tak baca susah laa sikit aku nak balas kunjungan yg diberi..

Okay laa..itu jer yang aku nak cerita kat kodang weekend nie...korang semua tau tak kalau ade apps utk blogger yang best2..share laa skal ngan aku..saje je nak menggatal guna device lain..

So kepada yg drop comment tu nnt bila aku bukak pc akan ku reply dan terjah blog kawan2 semua..until than selamat berhujung minggu semua...

Regards,
-Strider-
posted from Bloggeroid

11 comments :

  1. setakat nih x tau lagi ... heeee ....

    ReplyDelete
  2. akak pun cuma d/load yg blogger tu je. Pernah guna beberapa kali, kalau untuk menulis oklah. kalau nak masuk gambar leceh sikit. ntahle, kot akak yg tak reti guna. Paling puas guna skrin besar jugak.

    ReplyDelete
  3. Saya guna Samsung Tab, normally entry buat direct dari browser tu... cuma bila nak upload gambar baru saya buat dari PC.

    ReplyDelete
  4. Aku pakai yang no 1 tu ajer..
    Lama tak dengar kabar bro

    ReplyDelete
  5. Aku pakai yang no 1 tu ajer..
    Lama tak dengar kabar bro

    ReplyDelete
  6. hahaha.den sampai sekarang tak berapa reti update pakai smartphone ni.hehe

    ReplyDelete
  7. sebelum ni paka apps blogger tu...skrg dah tukar ke WP...hehehe..tp tak berapa suka online kat hp..kecik

    ReplyDelete
  8. blog dgn fon macam takda chemistry..hehe
    tak puas kalau tak tgk dgn pc

    ReplyDelete
  9. Semakin ramai blogger menggunakan smartphone untuk berbloging. Semakin canggih dah.

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Semua Rakan-Rakan Blogger ..
    Blogwalking Malam Raya...hehehehe.

    Dari Hanif Idrus Blog and Family.
    Thanks be my friend

    ReplyDelete