Tuesday, July 3, 2012

Sarah Shahrain

Hye Readers,


Semalam seorang lagi anak gadis berusia 16 tahun berjaya memperoleh populariti melalui twitter apabila dikhabarkan hilang. Aku tak tahu sejauh mana kebenaran cerita ini sebab ada yang kata dia lari dari umah..Owh, by the way nama dia ialah Sarah Shahrain...

Masyarakat yang prihatin terus berdoa dengan hashtag  #PrayForSarahShahrain tanpa mengambil tahu asal usul cerita sebenar..Jangan tanya aku laa, aku lagi tatau pape pasal benda nie cuma aku rasa 8 of 10 people are just tweeting without actually pray about it..

Actually it's a good thing..Ini menunjukan rakyat Malaysia nie prihatin gak laa..Esok kalau aku hilang korang buat #PrayForStrider gak tau but dont worry, kalau aku lari dari umah i`ll let u guys know supaya korang tak pray for something is not important..

Hopefully Sarah nie sihat wa'afiat walaupun ape yang berlaku..For me i don't take seriously something that not official...Bukan nak main2kan situasi nie but if there any official report to the police yang mengatakan si Sarah ini hilang maybe my point of it will be different..hehehe :)

p/s: Spain menang ngan Italy yooo...Its the best of Spain Major Final i ever seen..hahaaha :D

Regards,
-Strider-



6 comments :

  1. Ada gak baca kat fb. boleh tlg doa je lah.

    *fan Spain kan..tahniah!
    Akak tak fan memana.

    ReplyDelete
  2. Ohsome Spain! Haha. What an unexpected result though. Italy kena hentam 4 - 0 =P

    ReplyDelete
  3. asik hilang je skg ni,semoga benda ni tak betul bro..sedih sngt kes mcm ni dah macam kes beli ikan,senang2 je budak boleh hilang..salah siapa sbnrnya??anak yang nakal ?atau mak bapa tak reti jaga??

    ReplyDelete
  4. Itu laaa kekadang nak percaya pun susah, betul ke tak betul... :)

    p/s Salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  5. kalau betul harap pihak polis ambik tindakan pantas la...

    ReplyDelete