Tuesday, September 23, 2014

#1467 - Kemana Aku Menghilang?

Hye Readers,

Rupanya ramai jugak yang merindui aku sepanjang aku kurang berblog ini. Aku memang saje tak publish comment sebelum ini supaya lebih senang untuk aku aku membalas kunjungan bila aku ada masa nak bw seperti sekarang.

Sebenarnya aku tak kemana-mana pun, cuma aku ade komitmen lain yang tak dapat aku nak ceritakan tapi insyallah kalau ada masa nanti aku akan jelaskan semuanya. Tapi seperti entry aku sebelum ini, Alhamdulillah aku masih sihat dan sempat untuk update status kat laman social media yang lain.

So far dari segi idea untuk menulis sebenarnya makin lama makin banyak tapi mostly idea daripada apa yang aku bincangkan dengan kawan-kawan during waktu melepak. Insyallah ade few topik menarik akan aku kupas dalam entry yang berikutnya.

Sekian entry pendek dari aku sebab aku nak manfaatkan masa yang ada untuk BW ke blog-blog korang yang ohsem tuh...till next time....

Regards,
-Strider-


63 comments :

  1. Ingat ko sombong sgt dah dik. ...Hahahahaha

    ReplyDelete
  2. lame tak nampak awk azlan..hihi.. story2 la lg nanti ye :)

    ReplyDelete
  3. ramai nau blogge menghilang masa kini huhuhuhuh

    ReplyDelete
  4. Lan!!!! where u go..i'm always miss u ahahaha

    ReplyDelete
  5. salam. selamat kembali setelah lama menghilang hehe :))

    ReplyDelete
  6. Rindu giler ni bro....ahahahahahahaha.... :D

    ReplyDelete
  7. aku dtg membaca :) salam kenal wlpun sllu tgk u dalam FB post itu post ini :p

    ReplyDelete
  8. Salam Khamis Stirder..Lama tak singgah sini..

    ReplyDelete
  9. rupanya, masa akak hibernate blogging..azlan pun sama!

    ReplyDelete
  10. pasni boleh la start menaip. hehehe... welcome back.

    ReplyDelete
  11. licha jarang jugak singgah. tapi insyaAllah akan lebih kerap datang sini

    ReplyDelete
  12. Aku pun dlm beberapa minggu ni agak berterabur waktu berblog.. nasib juga sempat publish entri dlm tak sempat tu.. Rindulah dgn bro Strider.. :) :)

    ReplyDelete
  13. Ha.. samalah kita.. kadang timbul kadang tenggelam.. :)

    ReplyDelete
  14. Biasa la tu. Ada masa santai, selalu sangat sibuk kan..

    ReplyDelete
  15. mana mana nyorok balik blog ini eh.. :)

    ReplyDelete
  16. Hehhhe...teruskan usaha...good luck!!!

    ReplyDelete
  17. bz sgt la tu.. takpe.. dahulukan yang mana penting.. he2

    ReplyDelete
  18. Selamat kembali Strider.. merindui tulisan anda.. hehe :D

    ReplyDelete
  19. urm.. tak tau la komen sebelum ni masuk ke tidak.. tetiba hang je pc ni.. trus kosong ruang komen.. adess.. huhuuu.. anyway, good luck Strider :)

    ReplyDelete
  20. Sudah sudah laa menghilang tu Lan oii. Up la sikit entry :p Kihkih

    ReplyDelete
  21. Sudah sudah laa menghilang tu Lan oii. Up la sikit entry :p Kihkih

    ReplyDelete
  22. bro where are you brooo~ X3

    btw, join my contest? Isi Buih-Kata Komik #2!!!
    Contest tamat pada 10 Nov 2014, winner gets a T-shirt with my print-design~ XD

    ReplyDelete
  23. Tu la pasal... teman tunggu jugak, mana lah tau ada kad jemputan kat office teman tu... mana lah tau, buat kenduri tak mengajak teman nie...

    ReplyDelete
  24. datang BW tapi masih tak berupdate huhuh

    ReplyDelete
  25. tulah lama xsinggah sini.. nak merajuk kejap

    ReplyDelete
  26. Singgah2 meninjau perkhabaran my fren bro Strider.. klik2 maybank2u di sini.. :)

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum...
    Salam perkenalan.. Sy dh follow blog nii... ( From Blogger Area Mega Giveaway ) Jom singgah n follow blog sya :D #Follower*860*

    ReplyDelete
  28. urmm.. dah lama gak takde update kat sini.. Nurul harap Strider sihat2 je selalu disamping setel komitmen yg ade tu :))

    ReplyDelete
  29. saya dah singgah dan follow blog ini.
    saya join blogger area mega give away..

    ReplyDelete
  30. hai bang.... Assalamualaikum... lama x bw kat blog ni jugak... Ampun ye...

    Anyway, welcome back bro!! Chillax!! =)

    ReplyDelete
  31. Hahahaha... sama lah kiter... baru keluar dari gua gamak nyer... :D hehe... tak laaa... busy jer kan...

    ReplyDelete
  32. pastikan kembali nanti dengan penjelasan "kemana menghilang" ye hehehe

    ReplyDelete
  33. Salam singgah saja2 jengah hehee.. klik2 rhb sekali. Salam ceria selalu geng.. :D

    ReplyDelete
  34. hehehe.. busy nak naik pelamin ker... moga dipermudahkan :D aminnnnn

    ReplyDelete
  35. sekarang dah november.. wow.. lama betol menyepi.. hehehe

    ReplyDelete
  36. Diana ..org baru berblog-blog ni...salam perkenalan semua.

    ReplyDelete
  37. dah lebih 2 bulan dah ni.. hehehe

    ReplyDelete
  38. Lamo benor menghilang nie... cepat2 balik bro hahahaa :D

    ReplyDelete
  39. ai bro, lama bertama.. tak tubik2 lagi ni.. hehehe

    ReplyDelete
  40. Salam Ukhwah, Jemput join Segmen GA Mycherita yang sedang berlansung sekarang ye.. Ini Link nya..>>> Segmen Giveaway MyCherita

    ReplyDelete
  41. hahahaha ika pun sama je, busy..blog terabai sudah....ni baru sempat blogwalking..

    ReplyDelete
  42. jgn biar idea disimpan lama mari luahkan hehehe

    ReplyDelete
  43. orang mana ko bahasa agak beda gitu???
    http://safapasutri.net/alat-bantu-sex…pussy-bergetar/

    ReplyDelete
  44. Sedar tak sedar.. setahun juga menghilang..

    ReplyDelete