Tuesday, March 27, 2012

Penangan Nora Elena

Hye Readers,


FRIDAY, JUNE 10, 2011 adalah tarikh aku buat entry pasal Nora Elana..Kalau tak silap aku time tu rancangan tu baru abis kot..Korang jangan salah paham ek, walaupun nie entry kedua aku pasal Nora Elana, sebenarnya aku tak pernah pun tengok cerita nie...

Kakak aku kata best, Kawan aku kata best, Makcik jual nasi lemak tepi umah aku yang anak dia kawin ngan setan  pun kata best gak..Best ker??Aku rasa best laa kot kalau dah nama Nora Elena trending kat twitter tadi hanya sebab TV3 siarkan semula cerita tu...

Kalau tak best TV3 pun tak siar balik..Orang pun dah tak nak cakap pasal Nora Elena..Itu laa penangan drama Nora Elena..Aku pun tatau kat mana kekuatan cerita nie, Watak Nora Elena, Seth Tan atau pun jalan cerita dia..

Anyway congratulation kepada producer dan crew production yang berjaya menghasilkan drama yang mampu menambat hati peminat drama..Dan kepada yang tak minat drama tu kita wat tak tau jer laa..bagi laa peminat drama take credit jap..hehehe..

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. Bebailk Muka is haroon ni... Arghhhh

    ReplyDelete
  2. tk penah tgok pun ni..tp awek tu aku suka dia brlakon bro..kih kih kih

    ReplyDelete
  3. Dia orang suka lihat romantis Aaron tu...
    Bini aku siap download cerita Nor Elena kat you tube..
    memang sedih dan tragis melihat kekuatan cinta seorang lelaki..macam kita ni..heheheh

    ReplyDelete
  4. ada tgk gak cite ni bro,best apa..heheee

    ReplyDelete
  5. hahaha..saya pun never watch this drama..baru tahu ne hari..

    ReplyDelete
  6. bro,ni je la drama TV3 yang aku tgk berulang kali ngan awek aku!kahkahkaha setailo gak doh jalan citer dier...ekekeke

    ReplyDelete
  7. berhantu pulak drama nora elena ni....org dok tgk xpa jemu....

    ReplyDelete
  8. Yup serious best tapi lagi layan if baca novel die coz lebih detail... hehe

    ReplyDelete