Friday, March 7, 2014

#1373 - Strider Rembat Sampai Gol

Hye Readers,


Saya tidak mahu memberi apa-apa kenyataan mengenai hubungan saya dan Hanez Suraya, saya akan menjelaskan semuanya dalam satu sidang media selepas kes mahkamah antara Mr  Rozie dan Hanez Suraya selesai..hahaha..

Panjang bebenor captionya sampai boleh buat satu paragraph..hahaha..Bagi yang ada facebook/twitter atau insta aku mungkin perasan gambar ini yang aku upload pada hari yang sama dengan sidang media Hanez Suraya, sebenarnya ia tak ada kena mengena pun.

Interview ini dijalankan ketika perlawanan Yamen bertemu Malaysia tempoh hari dan aku telah diminta untuk memberi sedikit pandangan mengenai kes Ultras Malaya yang tengah hot sekarang ini. Interview ini adalah untuk rancangan Rembat Sampai Gol yang aku pernah update haritu.

Minggu ini mereka akan membicarakan tentang topik insiden Ultras Malaya di stadium Selayang tempoh hari dan juga kekalkan datuk Ong Kim Swee dalam skuad Harimau Malaya. Malam ini juga mereka akan menampilkan artis undangan seperti  Nazief nazri dan Azrul Raja Lawak.

So, kepada mereka yang nak tengok gaya poyo aku mengalahkan ahli -ahli parlimen Malaysia jangan lupakan saksikan racangan Rembat Sampai Gol pada hari Jumaat pukul 11.30 mlm di TV1.

p/s: Korang dah tengok iklan Magnum yang sangat stylo ini.. (klik sini)

Regards,
-Strider-

22 comments :

  1. halamak.. feymes la stryder... haha

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum azlan. dua cerita sensasi. hehehe ~~~

    ReplyDelete
  3. haippp!betul ke xde kaitan ngan hanez suraya?hahaha... :P

    ReplyDelete
  4. amboi,,kne interview ke? harus tgok ni =)

    ReplyDelete
  5. Haaaa... Malam ni ke? nak tengokkkk :D
    *Nurul buka iklan Magnum yg stylo tu.. urmmm hang dekat 99% lamaaaaa sgt2.. last2 Nurul tutup.. huhu

    ReplyDelete
  6. malam ni rancangan ni kan? wah.. nampak kaca dan bergaya tu.. tabung churp2 je semua keluar..

    ReplyDelete
  7. ingatkan jemput hanez suraya sekali.. hehe..

    ReplyDelete
  8. see...dah feeling2 retis dah tu...

    ReplyDelete
  9. moga moga pendapat anda didengari mereka

    ReplyDelete
  10. wahh ada dalam rancangan tersebut ke ? nak tontonlah

    ReplyDelete
  11. Whaa.. menarik ni.. malam ni sure tengok.. terbaik Strider!!!.. :)

    ReplyDelete
  12. ahahahahahahaha glamernya abam ni

    nak signnnnn :p

    ReplyDelete
  13. hah ! sat gi ... nak kena nego dgn anak buah ni . kasi rembat visa satu bro .

    ReplyDelete
  14. hangat lagi kes Hanez Suraya tu...

    ReplyDelete
  15. wahhh famesnya tuan blog ni.. hehehe

    ReplyDelete
  16. aku kalo gossip pasal artis memang x layan.
    tapi kalo pasal bola xde mslh..haha

    ReplyDelete
  17. Dah lepas lah tak sempat tengok..ada ulangan tak? Nanti kita bagi komen atas komen..he..he

    ReplyDelete
  18. Ermm.. teringin juga nak terkait dengan hanez suraya yerr...! :P

    ReplyDelete
  19. ahahahaha..minat hanez suraya ke? hewhew
    ika singgah klik3 tabung :)

    ReplyDelete