Sunday, November 27, 2011

Illuminati Dan Freemason( Part 3) : All Seeing Eye


Simbol Purba All seeing Eye
Simbol satu mata atau the all-seeing eye adalah simbol kegemaran golongan elit ini. Ia dikatan merupakan mata Lucifer, melihat semua yang terjadi di atas muka bumi ini..dan kebiasannya ia teletak di atas piramid..ade juga yang mengatakan bahawa ia merupakan mata Horus iaitu salah satu tuhan zaman Mesir Purba..

“All Seeing Eye” ini juga adalah lambang kebanggaan kumpulan Illuminati ini yang mana ia bermakna “Mata Satu” yang melihat segala-galanya. Ia merujuk kepada Dajjal yang bermata satu yang mana ianya menjadi ikutan dan apa yang disembah oleh kumpulan Illuminati ini sebagai Tuhan mereka. 


Simbol Moden All Seeing Eye
Dalam filem Lord Of The Ring Trilogy kita boleh nampak bagaimana all seeing eye ini digunakan..ia hampir boleh melihat ape saja yang sedang terjadi dan ia merupakan kuasa yang paling jahat dan kuat..sape tak tengok lagi boleh laa try tengok..citer dia awal boring tapi lama-lama best..

Balik pada topik asal simbol all seeing eye ini telah digunakan secara meluas dan terang-terangan...sama ada secara sengaja atau tidak itu korang pikir sendiri..Lucifer merupakan syaitan tahap tertinggi atau kita leh panggil bapak kepada segala setan..

Lepas nie aku akan bercerita tentang Horus dan bagaimana ia boleh power sangat sampai semua pengikutnya menyembah kepada Tuhan Mata Satu ini..kat bawah nie aku seta beberapa lambang-lambang yang ade pada masa kini yang menggunakan simbol mata satu ini...Adakah ianya satu suratan atau kebetulan???

Gambar Di atas duit Us Dollar

CBS Radio di U.S
Logitech


Entri Lepas,

Regards,
-Strider

3 comments :

  1. pernah tengok video illuminati, freemason. terasa seram plak. huhu

    ReplyDelete
  2. klcc n picc putrajaya tu antara yg dikatakan bandunan bercirikan illumination

    ReplyDelete