Thursday, June 28, 2012

Internet Hoax - Back To The Future

Hye Readers,

Dah beberapa hari dah aku tak update entry..Bukan malas semata-mata tapi lebih kepada penat dan juga kekurangan masa lapang...kan best kalau aku boleh cakap jer and keyboard tu taip sendiri...hehehe..tapi PC aku spec tak cukup gempak nak buat camtu..

Selit skit euro nyer citer..Congratulation to Spanish team and spanish fan...well, of course im a spanish fan...Just one more step untuk mempertahankan kejuaraan yang dimenangi 4 tahun lepas..Germany or Italy??bring it on!!!hahaha

Well, baru-baru ini ramai yang tertipu dengan gambar photoshop yang mengatakan hari ini merupakan hari Doc and Marty Mcfly menziarahi masa depan dari tahun 1985..Siapa mereka tu??mereka merupakan karekter dari movie "Back To The Future" yang famous satu masa dulu..

Back to the Future Fake

Sebenarnya dalam movie tu mereka set untuk pergi ke tarikh 21 Oktober 2015..Aku tak tahu ape tujuan gambar nie tersebar kat internet..I guess it`s just for fun...Menurut ape yang aku baca gambar nie ade kat Facebook page of craft company Colour Me Fun pada awal pagi rabu..Gambar ini juga telah mendapat 10,000 shares, hampir1,000 Likes dan 300 comments

Ramai gak yang kena tipu pasal tarikh ini...hehehe..seriously, kalau aku tak baca aku pun akan tertipu..hehehe...So i guess i see you in my next entry..hehehe..

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. Go Germany go! Hahaha. btw, tak penah pula tngok movie ni.. hehe.

    ReplyDelete
  2. apa makna tersirat dan apa pula makna tersuratnya....

    ReplyDelete
  3. Well...German dah kalah...
    Spain lawan Itali...
    AKu rasa Itali kot..hehehehehe.
    Tempoh hari pun seri kan...
    Itali!! Itali!!!
    ( ayat kasi sakit hati...hahahahha)

    ReplyDelete
  4. samo la den pun fan tegar Spain!!!

    ReplyDelete
  5. kena selidik dulu baru leh caya ni.ehhehee

    ReplyDelete
  6. hoho setailo!...xterlintas pulak...ekekeke :P

    ReplyDelete