Monday, August 27, 2012

62,561,425 Juta Views Dalam Masa Sebulan

Hye Readers,



Ini merupakan video dari artis Korea..atau nama glamer dorang K-pop..Fyi, aku bukan peminat K-Pop walaupun mereka nie terdiri dari artis yang cantik-cantik dan kacak-kacak..Aku pun tak tau mengenai kemujudan artis K-pop nie..

Tapi bila dah orang asyik dok bercerita pasal Gangnam Style nie aku pun tergerak hati nak check video dia aritu..Agak terkejut laa jugak bila time tu dah lebih 61 juta orang view video clip dia..So apa yang menarik??ntah laa..aku tak paham sepatah haram pun ade meaning lagu nie..

Tapi what can i say video ini agak unik laa..especially bab tarian dia..Mungkin sebab nie kot video nie jadi viral kat internet..Untuk yang belum tengok korang bleh laa layan video clip nie..hehehe

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. Tak amik port juga pasal K-Pop ini sebab ia kawasan remaja belasan tahun..
    Aku dalam umur puluhan....hehehehe
    Ada masa aku tengok...alasan biasa..berukband slow..kekeke

    ReplyDelete
  2. Hmm..akak pun zero psl k-pop ni. maklumle dah tak sama zaman lg.

    ReplyDelete
  3. ohhh..... leeza pun dh baca berkaitan benda ni 2 kali .... heeeeeeee
    femes gak erk..

    ReplyDelete
  4. tak minat!! huhuu...so tak tengok pon :p

    ReplyDelete
  5. Jemputan rasmi buat anda…
    Promosi sikit……hehehe
    Dijemput sertai segmen saya ini:
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html

    ReplyDelete