Monday, August 27, 2012

Mentaliti Di Alam Maya

Hye Readers,


This is a tweet from an artist..Kenapa aku tak reveal nama dia??sebab actually dia takde masalah pape pun ngan aku and aku tak follow dia pun..aku nama terbaca tweet dia bila ade follower aku retweet dan aku rasa tak bersetuju skit ngan dengan statement tu..

For your info account tu bukan laa account yang private..its a public account dimana semua orang boleh membaca sama ada follower dia ke atau bukan..pada pendapat aku statement macam nie tak berguna kalau kita keep our profile tu public..

Secara umum jika kita mempunyai sesuatu akaun social networking tak kira laa twitter, facebook, blog, myspace or apa yang yang visible to public kita harus ada etika dalam membuat sesuatu statement...Walaupun aku pemilik blog nie tapi ia tak bermaksud aku boleh tulis sesuka hati kat sini..

Dalam kes di atas aku tak tahu langsung apa yag terjadi dan aku tak berminat nak amik tahu pun..Dont get me wrong, aku bukan tak suka kat orang camni cuma aku rasa kita tak  patut ade mentaliti "akaun aku suka hati mak bapak aku laa nak tulis apa"..

p/s: you have the right to disagreed with me..

Regards,
-Strider-

3 comments :

  1. tu org cakap mentaliti pra matang lan..ekeke..

    ReplyDelete
  2. jangan sampai memalukan diri dan org lain pulakkan...kena fikir juga tu...

    ReplyDelete
  3. dkna ada fb jer..hehee..tak nak add dkna?? :p

    ReplyDelete