Wednesday, April 4, 2012

Bersih 3.0

Hye Readers,


Aku tak menggalakan mahupun menghalang...Sebagai rakyat Malaysia terpulang laa kepada anda ape nak buat..Semalam Persatuan Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (Bersih) telah mengumumkan yang Bersih 3.0 akan dijalankan pada 28 April 2012 bertempat di dataran Merdeka.

Benda nie memang dah dijangka sejak dari berakhirnya Himpunan Bersih 2.0 haritu..Bagaimana korang nak take this news terpulang laa...Tapi sesiapa yang tinggal kat area central KL macam aku nie mesti dah boleh agak ape yang berlaku...

Aku jenis yang suka privatekan political view aku..Kira aku nie macam lalang gak..Tapi time vote hanya aku jer yang tahu...hehehe...Lama dah tak online nie..Nak gi BW blog geng2 jap..till then...

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. Ohmaigoat...bersih datang balik
    =O

    ReplyDelete
  2. aku pun......yang penting tak semak mata aku mandang :D

    ReplyDelete
  3. ekekekek dikkk lalalng kalau x der angin x beralun gak! :-)

    ReplyDelete
  4. Bz ya..tu yg tak online.

    Psl BERSIH ni..akak pun tak suka nk komen.

    ReplyDelete
  5. tak habis si ambiga ni ler...hummm

    ReplyDelete
  6. undi anda adalah rahsia =)
    -MKS-

    ReplyDelete
  7. mesti diaorg sapu bersih atas jalan raya..maksudnya jemmmmmmmm..huhu.tujer yang hakak tau dik non!

    ReplyDelete