Monday, April 9, 2012

Mat Haron Dapat Anugerah

Hye Readers,


Mat Haron(bukan nama sebenar) telah berjaya menjadi Bintang Paling Popular dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian semalam..Aku dah bleh agak yang dia akan menang anugerah tu memandangkan populariti dia semakin meningkat sejak kebelakangan ini...

Ketika anugerah tu berlangsung antara part yang paling boring aku tengok ialah time introduction pengacara ABPBH..Bukan tak suka traditional ways tapi aku tak berapa paham motif dan visi dia buat scene macam tu..Fesyen artis??tu terpulang laa..very subjective..walaupun ade beberapa yang aku tak suka..hehehe

Setiap kali anugerah mesti ade gadis terpekik terlolong kat dalam dewan tu..Anak sape laa tu...Jenuh aku control volume TV umah...kang takut jiran2 ingat aku merogol perempuan pulak..Dah laa mereka jerit macam histeria...

Apa-apa pun congratulation Aaron Aziz (Bukan Mat Haron) kerana menang anugerah Bintang Paling Popular..Kepada yang tak menang tu cuba lagi..hehehe..Kepada fans yang tak berpuas hati sila laa tulis surat rasmi kepada penganjur..hehehe

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. ni penangan "mat Haron" kot terus menang... hehhehe gurau jerr..

    ReplyDelete
  2. Itulah ramai yg dengki last dia jadi juara... untungkan. Padahal artis yg guna nama samaran ramai bukan aron aziz aje... nasib dia baik malam tadi ye...

    ReplyDelete
  3. haha..mat haron pon silap-silap boleh tersenarai dalam calon artis berbuah dada paling besar xD.

    ReplyDelete
  4. yg menjerit-jerit tuh dibayar kot oleh pihak TV...hehe

    ReplyDelete
  5. tak tengok pun lagi ombak rindu ni... dan filem2 yg dibintangi oleh aaron aziz.... hehehehe... dia ni byk peminat, konfem lakonan meletup!hihi ;D

    ReplyDelete
  6. dekat2 nak bertanding nama mat haron terus letuppp.hikhik.

    ReplyDelete