Tuesday, April 24, 2012

Psycho Social Network

Hye Readers,

PSN..Korang pernah dengar tak??PSN aku tatau laa ade orang pakai ke tak tapi memang ade sesetengah orang aku lebel dia PSN..Ape PSN tu??PSN tu stand for Psycho Social Network..Meaning orang yang suka jadi orang giler dalam social network seperti Twitter dan Facebook...hehehe


Aku bagi sikit contoh orang PSN nie..dan utk contoh nie aku gunakan medium twtiter sebagai rujukan...contoh tweet orang PSN nie selalu berbunyi macam nie..

@PSN1 perempuan tu fake giler..dia ingat dia bagus..muka dah macam terompah jepun...patut laa BF dia lari cari pompuan lain..perangai macam B**ch..pergi mampus sama dia...

tak cukup ngan tu kalau dia gaduh ngan orang species PSN gak memang banyak laa tweet or status yang berbunyi maki hamun tapi tatau untuk sape..Kadang2 aku pun pelik,kalau dah betul2 tak suka cakap je laa terus terang..hehehe

So kalau korang ade account social network elakan laa jadi orang2 yang PSN nie..Dah macam orang gile dah aku tengok..hehehe..Korang ade friend/follower yang PSN tak??hahaha

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. org2 gini mmg dah tergolong ada masalah jiwa pun..org waras tau beza baik buruk.

    ReplyDelete
  2. ramai bro..kadang2 gua pon PSN hahaha

    p/s :: bro, kau tak baca habis lah entry scuba tuh..hihi

    ReplyDelete
  3. menyampah sebenarnyer bilo tgk status2 mereka2 yg PSN nih kat FB or Tweeter...

    ReplyDelete
  4. ermmm PSN.... baru tahu....
    tak pernah terjebak dgn isu mcm ni...

    ReplyDelete
  5. hahaha.
    bljr sesuatu yang baru ni.

    ReplyDelete
  6. hahaha. pedasss.. i used to do tis previously. due to some personal probs and intentionally to make that person to realize how mad I was to her.hehehehe... tapi tu dlu. skrang tak lagi.. seriously ^^ better ckp depan2 dari cursing di social network ni kan..hehe.

    btw, hv a good day mr.strider! ^^

    ReplyDelete
  7. hahahahahah 1 of the reason juga nape aku close FB aku...now ada twitter ajer......tak larat nak tgk meroyan ppuan² sengal n sewel yang jadikan fb platform dorang nak tunjuk kesaikoan dorang tu hahah

    ReplyDelete
  8. i think,by now we cannot escape the fact that this is something normal in our ever evolving society,whether it's for the good or bad,only time will tell.

    ReplyDelete
  9. Itu orang sakit jiwa ler bro...
    atau kurang kasih sayang sebab tu jadi macam tu..ehhehehe
    Ambil kesempatan Please Support Me As Blogger Of The Year

    ReplyDelete
  10. ramai jer yang psn nie..huhuhu..kadang semua benda nak share nak tunjukkan org perasaan2...tah aper tah

    ReplyDelete