Tuesday, May 28, 2013

#1123 - Downtown Mini Carnival

Hye Readers,


Dulu aku pernah cerita yang aku selalu busy ngan downtown every weekend kan??sbnarnya aku masih lagi busy ngan downtown kg baru tapi hasil daripada keje aku yang banyak tu akan nampak hasilnya dalam hujung minggu nie apabila downtown akan mengadakan Downtown Mini Carnival.

Downtown mini karnival ini sebenarnya ala-ala Jom Heboh gitu laa tapi budget yang ade xde laa sebesar jom heboh..Event ini akan berlandsung pada dan masa seperti berikut:-

Downtown Mini Carnival

Tarikh    : 1 & 2 Jun 2013
Masa     : 10am - 12am
Tempat  : Downtown Kg Baru.

Event selasa 2 hari ini sebenarnya sesuai untuk seisi keluarga baik yang kanak kanak atau pun yang dewasa...Untuk maklumat lanjut pasal event nie korang leh (Klik Sini). Sebenarya aku nervous gak bila tarikh event nie semakin hampir..Hopefully semua akan berjalan dengan lancarnya.

Kalau dulu aku ngan kawan-kawan buat event untuk sabtu malam minggu jer tapi sekarang kami dah stop buat event macam tu dan anjurkan satu event yang besar skit...So kepada sesapa yang free nanti datang laa hujung minggu nie yaaa..Pada sebelah malam ade persembahan artis seperti Ukays, Ifa Raziah, Eva, Zaiton Sameon dan ramai lagi..

Dah, itu je aku nak cerita, banyak entry nak kena baca dan banyak blog nak kena lawat nie..Missing blogging macam dulu laa..hehehe .

Regards,
-Strider-

13 comments :

  1. Kira event besar jugak ni azlan, patutlah sgt2 busy.
    Good luck!

    ReplyDelete
  2. Wah!! bro semakin berkembang Downtown Kampung Baru ini..cayalah!!

    ReplyDelete
  3. selamat membuzykan diri ... heheheee ... kg baru tuh sempit lah , seksa nak park keta ...

    ReplyDelete
  4. tak dpt pergi...semoga berjalan lancar

    ReplyDelete
  5. Wahh aktif ke arah ni dh ke lan ? Xpenah turun downtown lg..hahaha

    ReplyDelete
  6. belum pernah terjah lagi Downtown Kg Baru ni, teringin jugaklah nak pegi nanti :)

    ReplyDelete
  7. haiiii!!! lama sy x drop by kat sini...hehehe

    ReplyDelete
  8. wah.. kat kg baru dah ada downtown dah?? menarik tu

    ReplyDelete