Thursday, May 16, 2013

#1121 - Fast & Furious 6 Kembali

Hye Readers,


Sebenarnya aku masih blank nak tulis pasal apa..So ketika aku tengah surf internet tadi aku ternampak promo tentang Fast & Furious 6 (Klik Sini) dan sebagai salah seorang followers cerita ini aku sedikit teruja menanti cerita ini di pawagam..

Fast 6 akan ditayangkan pada 23 May 2012 dan untuk kali ini Dominic Torreto akan bekerjasama dengan Hobbs di kota London untuk menumpaskan satu kumpulan jenayah autotheft..Aku ade baca beberapa review kat internet dan hasilnya sebenarnya bercampur baur..ade yang kata best dan ade yang kata Fast 5 lebih hebat.

Aku tak mahu cepat membuat keputusan dan biarlah aku tengok dulu movie tu sebelum aku membuat personal review aku...hehehe..tapi yang menarik Fast 6 ini mempunyai aksi dimana mereka berlumba secara haramdi tengah-tengah kota London.

So kepada peminat cerita Fast and Furious pastikan anda membuat temujanji dengan pawagam berhampiran anda..hahha..dah macam iklan laa plak..Aku sendiri tak tahu bile aku ade masa untuk menonton movie tapi yang penting aku tak akan menunggu lama...

Regards,
-Strider-

12 comments :

  1. pada aku, penarik filem ni adalah dwayne johnson...

    ReplyDelete
  2. akak ni dah agak lama tak tengok filem omputih..:p

    ReplyDelete
  3. fuhh...sudah kembali rupanya.

    ReplyDelete
  4. Nak pegi tengoklah nanti...
    Ingat dah takde dah Fast Furious ni.....
    Tup2 kuar yang 6 nye.. =D

    ReplyDelete
  5. byk gak filem nih yg saya tgk . yg kat tokyo tu pun ok gak ...

    ReplyDelete
  6. Ramai nampak yg suka citer ni, akak takat tau tajuk je lah..

    ReplyDelete
  7. Bab-bab kereta ni aku memang suka... Tak sabar nak tunggu ni.

    ReplyDelete
  8. apa pun kena tgk..hehe
    abg taff berlakon.. vin diesel

    ReplyDelete
  9. Aku pun tak sabar nak tgk cerita ini

    ReplyDelete
  10. x sabar nak tunggu tarikh tayangannya

    ReplyDelete