Wednesday, May 15, 2013

#1120 - I'm Back

Hye Readers,

Lama gila dah rasanya aku x update entry kat sini...dari zaman sebelum pilihanraya sampai laa dah abis pilihanraya..Mood aku untuk menulis sebenarnya hilang kejap aritu...mungkin sebab terlalu busy sangat dengan kerja kot..

Hari ini aku ade sedikit masa terluang so aku ingat aku nak amik masa untuk lawat blog yang lama aku tak jenguk..aku tak tahu laa bila lagi aku bleh buat posting macam dulu..hehe

Okay laa..posting aku kali ini nak cerita pasal yu jer..bosan kan?? Posting yang tak membina langsung....hahaha

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. oh lamaaaaaanya senyap, eh calender cam pree je hihihi

    ReplyDelete
  2. Sesekali posting tak membina, itu biasa. Dan mungkin perlu, just update situasi semasa kita.

    Kerja lebih utama dari blog, takpe..kerja3!

    ReplyDelete
  3. Tak kisah ada isi ke tak, panjang ke pendek, yang penting ada buat entri. baru mood menulis tu tak ke laut.

    ReplyDelete
  4. kanan ada cordless mause, kat kiri tu macam vapor je. hahahaa! sama la dengan aku...

    ReplyDelete
  5. buat auto publish la senang..satu hari satu entry je pun ok..akak sekarang ni satu hari satu entry je..tu pun auto puiblish..bila petang2 gini baru dapat buka blog.buka je terus bw sampai habis la..lepas tu,,main game..ekekek

    ReplyDelete
  6. Welcome back!!!!
    AJ pun sama..
    Mood berblog merundum jatuh pas masuk hospital aritu....
    Hehhehehe..

    ReplyDelete
  7. nampak sangat busy...hehehe
    janji tak lupa kt readers2 sudah

    ReplyDelete
  8. terimakasih gan tentang infonya dan semoga bermanfaat

    ReplyDelete