Wednesday, May 7, 2014

#1405 - Bloggers Mini Gathering at Flora Cafe

Hye Reades,

Seperti yang aku janjikan dalam 2 entry lepas, kali ini aku nak cerita pengalaman dikelilingi oleh gadis-gadis pelbagai status sewaktu cuti Hari Buruh yang lepas. Actually its a mini gathering yang Bella dan beberapa orang kuat dia organize. Kalau tak silap aku, dia juga merupakan welcoming party kepada Niesa yang terbang jauh dari sarawak untuk bercuti.

Memandangkan tengah hari tu memang aku confirm takde plan pape dan memandangkan venue dia plak sekangkang kera dari rumah aku pun decide untuk turut serta (confirmation pun less than 24 hours dari actual event). Sebenarnya aku agak nervous memandangkan aku tengok ramai yang confirm nak pergi pompuan-pompuan jer.  Rupanya pada hari tersebut ada gak rupanya beberapa orang lelaki

Selain daripada makan rupanya ramai gak antara mereka yang mempunyai common interest yang sama iaitu "selfie" dan itu semua aku perasan apabila ketibaan ratu selfie iaitu AJ. Sampaikan aku juga terpengaruh dengan mereka... Before aku biar gambar berbicara, Let us take a selfie....


 And now enjoy the rest of the picture...
























Selfie Old Skool tanpa bantuan Monopod

Kalau nak combined semua gambar kitaorang memang penat korang nak scroll nanti, Jadi kalau rasa tak puas tatap gambar kat sini korang boleh pergi kat blog-blog mereka yang menghadirkan diri seperti yang berikut ;


Kalau ade sesiapa yang hadir tapi namanya takde kat sini, mohon update kat aku dan sila salah kan Qila sebab list ini aku amik dari dia yang juga merupakan salah seorang organizer pada hari tersebut. Terima kasih kepada semua yang hadir pada masa itu dan dapat menerima kehadiran aku dengan seadanya.

Seriously, walaupun baru sejam lepak, dah kecoh dah mengalahkan reunion sekolah rendah. Next time kalau dorang organize lagi jangan segan-segan nak join kerana urat malu korang akan putus setelah melepak selama sejam. Tak percaya tanya Nad...hahaha

Okay thats all for now, Kalau korang nak tau pasal makanan Flora Cafe tu, nanti aku akan update dalam entry yang berlainan. Buat masa sekarang aku nak BW jap memandangkan beberapa hari dah tak online ini..

Regards
-Strider-

34 comments :

  1. untunglah bro dikelilingi oleh awek2 cun.. btw selalunya yang x minat selfie pun tapi klau ramai asik duk berselfie je.. memng akan terpengaruh jugak...ha..ha,, best owh ..tgk smua sporting!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. rugi sobri tak join!bestt giler...hhahaha..next week leh ar wat lg..hihihi..

      menabung libress utk azlan!rasanya next time jgn buat 3 jam..buat 1 hari gathering baru la pergghh!ehehe

      Delete
  2. eh eh salah qila pulak :PPP
    Hahahahha.
    But first.............
    *kachink kachink*

    ReplyDelete
  3. Urat Nad masa tu tak sempat putus lagi , next gathering inshaAllah. Hahahaa. Sekali dengan urat kentut semua putus. :P

    ReplyDelete
  4. Hehehehee.... mesti ko rambang mata.... apa macam, ada yg boleh dijadikan calon tak....

    ReplyDelete
  5. Meriahnya...tu baru mini gathering...kalau real nyer gathering. .?

    ReplyDelete
  6. wah meriah betoiiii~ ;D
    lawa cafenya... ;3

    ReplyDelete
  7. diorg ada ajak hari tu.. tapi macam jauh plak nk turun dari penang.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. Bestnya...nak join jgk...huhu..tak pnh jmpk kwn2 blog..

    ReplyDelete
  9. Meriah...ni sapa yang "ratu" selfie ni..he..he

    ReplyDelete
  10. Isyh. Macam mana la aku boleh tak tau pulak pasal gathering ni. Padahal, Ampwalk ni dekat je dengan rumah aku. Drive 10 minit dah sampai.

    ReplyDelete
  11. Hope ada next gath yg bokeh akak join...terasa rugi ar x join ari tuh....

    ReplyDelete
  12. Seronoknyeee.. dikelilingi bunga2 yang harummm semerbakk.. ececehhh.. hihiii

    ReplyDelete
  13. wah duh semua ada girl ana pi boys cam tak ramai je orang lelaki heenice picture.ketuk nuff dekat sini

    ReplyDelete
  14. 2 kumbang dikelilingi bunga.. pilih jgn x pilih :P

    ReplyDelete
  15. hahahahaha muka una mmg takde yang elok eh dlm gambar hahahah, ok azlan jom join game una ni haha :)

    http://newhusnayusof.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-saling-kenal.html

    ReplyDelete
  16. huiyooo..... dikelilingi gadis2.... bila tengok gambar pun dah tau betapa happeningnya gathering korang nie.... yezzaa, AJ memang ratu selfie... :D

    ReplyDelete
  17. wah ! enjoy yer dikelilingi aweks blogger cun ! boleh cari calon tu ;)

    ReplyDelete
  18. bestnye gathering dgn rakan2 blogger.. kita tak pernah lagi join event sebegini...ada peluang nanti nak join lah..tu pun kalau dijemput lah..akekeke...

    ReplyDelete
  19. Wah.. Seronok bergathering.. Di kelilingi bunga je dia.. Hehe

    ReplyDelete
  20. Happening gathering ni... dikelilingi blogers yg cun + gojes... ;)
    Salam kenal, Azlan...

    ReplyDelete
  21. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ! Tolonglah luangkan masa jawab soalan soalan ni.

    http://nadiaradzif.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-mamaniza.html

    ReplyDelete
  22. beznye korang. meriah! x pernah lg gathering bersm blogger. bertuah la strider. kenal kat situ aj, sally, aisha

    ReplyDelete
  23. Wahh.. menarik. Hari tu pun aku ada tengok entri blog Niesa ttg ni.. Tiba2 eh.. ada bro Striderlah bersama bunga2 semuanya hehee.. Mmg bestlah event mcm tu.. meriah.. :)

    ReplyDelete
  24. ika tak tahu pun pasal gathering ni hahahaha

    ReplyDelete
  25. ha bile pulak nak buat next gathering ni? hhikhik

    ReplyDelete
  26. hebat!! nak gather macam ni jugak..T_T
    nak kenal semua yang awesome tu..

    ReplyDelete
  27. next gathering nak datang awal sikit.. datang lambat tak tau nak cakap apa..hehe xD

    ReplyDelete
  28. arghhh jeles2 tak dpt pi. amboi sweetnya dgn qila. hehe.

    ReplyDelete