Wednesday, December 11, 2013

#1296 - Jom Join Simple Giveaway by Licha

Hye Readers,


Kepada mereka yang ade mood nak join GA, jom join Simple Giveaway by Licha. Kalau korang perasan last wek aku ade buat entty pasal Licha dalam ruangan Blogger Buzz. Kenapa aku nak suruh korang join GA nie? Kerana aku merupakan salah satu sponsornya...hahahaha

So apa yang korang kena buat untuk join GA nie?


Syarat Mudah Penyertaan
*warganegara Malaysia & Mempunyai blog
*Follow blog & Like FB page penganjur dan sponsor

Follow blog: 
Licha | Azlan  | Rawlins | Syira | Raudzah

Like FB page:

Buat entry bertajuk : Simple Giveaway by Licha
*Klik satu iklan
*Tampal banner diatas dan backlink ke entri ini.

Wah.. simple bukan?. Ada 15 hadiah ditawarkan yang bernilai lebih RM300 ringgit. dan pemilihan pemenang ialah dengan menggunakan kaedah random maka semua orang berpeluang untuk menang :)

Hadiahnya pula ialah


TOP Referral :
Rm 30 x1

So apa yang korang tunggu lagi??Jemput la join GA ini disamping berpeluang untuk memenangi hadiah. Tapi aku sendiri tak join laa GA nie sebab tak layak.hehehe

On other note, aku juga ade beberapa GA/Segmen yang aku nak join nie. hopefully dalam masa terdekat nie aku dapat join sebab hari ini kesihatan aku tidak mengizinkan. 

Regards,
-Strider-

16 comments :

  1. good luck bro..kalau memng bleh blanja aku makan 300 kot!!

    ReplyDelete
  2. mudah syarat-syaratnya.. aiza bookmark dulu.. hari ini mood nak ber GA tiada.. hehe.. churp2&transition.. :D

    ReplyDelete
  3. mcm bez la strider
    insha Allah weekend nnti nk join sm la

    ReplyDelete
  4. selamat sore strider ;)

    ijin singgah di sore hari

    ReplyDelete
  5. jaga kesihatan baik2 ya :)
    ika nak join tapi ada masalah sikit laa bab like fb tu..ika takde fb T_T

    ReplyDelete
  6. Aku dh join juga.. Good luck bro Strider!.. :)

    ReplyDelete
  7. gudluck!gudluck!gudluck!hihi
    niesa singgah menabung juga..

    ReplyDelete
  8. Sponsor boleh join juga ke? :D ermm.. tak aci la kalau camtu... tiba2 TERmenang... pastu dapat hadiah sendiri.. kekekekeke....

    ReplyDelete