Friday, September 30, 2011

Get a Life!!!

Hye Readers,

Hari ini aku nak citer pasal pengalaman aku naik pengangkutan awam..Actually aku pergi balik keja naik LRT jer sbb kawasan rumah aku dekat ngan LRT dan tempat keje aku plak betul-betul dekat dengan Stesen LRT..So sepanjang aku kerja nie banyak laa ragam orang yang aku tengok..

Kali ini aku nak citer pasal lelaki..lelaki yang aku sendiri pun tatau nak kata cammana..nak kata dia nie sex maniac rasa macam normal jer..so aku dengan sendiri mengketegorikan mereka nie sebagai orang yang xde life atau hidup mereka nie membosankan.. So ape yang dorang buat sampai aku cakap camtu??ceritanya camnie..

one day time aku on the way pergi kerja aku berdiri sebelah ade satu group lelaki nie…takde laa ramai Cuma dlm 2-3 orang jer..samai satu stesen ade sorang awek naik LRT..awek tu nak kawa lawa yang WOW tu de laa sangat tapi cute jugak laaa..dari raut muka, cara dressing dan belahan rambut dia menunjukan dia nie seorang student lagi dan maybe on the way nak gi class..

So..what happen is budak-budak lelaki nie bleh whispering to each other citer pasal budak pompuan nie..kalau citer pasal awek tu cun ke stylo ke, comel etc xpe laa..its acceptable..tapi kalau da smpai guna dirty words(Lucah) yang aku pun tak sampai hati nak tulis itu da kira melampau..sampai boleh plak membayangkan situasi kalau ade hubungan sex dengan awek tu…

Awek tu de laa seksi sangat..pakai baby-t ngan jeans jer..Cuma ketat skit laa kot sampai nampak susuk tubuh tapi itu bulah alasan untuk mamat tu nak baik berahi..Aku rasa kalau awek tu pakai short dress mau meleleh air liur dorang dalam tren tu..da macam monyet tak pernah tengok pisang da gelagat dorang tu..

So nak salahkan perempuan gak ker??Kalau itu memang salah dia pun sebab pakaian dia tu tak menutup aurat tapi itu antara pompuan tu ngah Allah S.W.T laaa..Aku tak nak salahkan sangat pompuan sebab lelaki camni bile pompuan pakai dressing yang dorang suka mula la imiginasi tu bermain di kepala..pakai baju kurung pun belum boleh tentu stop this type of guy..

So end up lepas kena jelling and dorang pun perasan yang dorang punya whisper(bisik) tu tak berapa nak whisper dorang closed the topic..dalam hati nak je aku tanya dengan semua pompuan ke korang imagine camtu tapi itu kang da cari gaduh namanya..awk tu pun bukan aku kenal..hehe..

So that all for now..aku pun nak kena buat keje lain so next time ade masa aku write about sumthing..satu sebab aku suka naik public transport ialah pelbagai ragam manusia kita leh tengok..yang kelakar pun ade yang pelik pun ade..tapi next time laa aku citer..”Hasta Luego”

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. Ya Allah.. sedih ja jadi perempuan di mata mereka. Otak mereka penuh dgn dirty thoughts ja, moga2 Allah membantu mereka. Tq, as a woman, entry ni menyedarkan saya utk lebih berhati2 dlm pemakaian.


    My Latest Entry: Jom Karaoke untuk Belajar.

    ReplyDelete
  2. Adat la tu,kalau dak lelaki ramai2 mesti nak ngutuk org...kalau sesorang pandai lak tunduk..huhuhu...mcm ppuan gak la...

    ReplyDelete
  3. lelaki suka berimaginasi..
    tu yang bahaya nya..
    pakai cemana pun mereka fikir gitu jugak..

    ReplyDelete
  4. jat tnya lan,

    lelaki kalau dia pndang perempuan dengan tenungan,apa yg dia fkir?

    ReplyDelete
  5. kalau dah awak yg lelaki rasa mual dgr kaum awak berbual pasal tu,akak lg la geram kalau trdengar huhu.

    kot ditegur kang pjg plak citernya kan..hmm mcm2 manusia ni.borak2 la psl bola ke apa ke hehe

    ReplyDelete
  6. bila fikiran dipenuhi "hal mcm tu" je, jadilah benda gini. Padahal dlm hidup ni byk lagi hal lain nak difikirkan..

    ReplyDelete
  7. Thanks all untuk komen anda..hehehe

    Jat: hmm..tak tau laa pe yang dorang pikir sebab benda ni agak subjektif..dia dia sebagai hint untuk make a move otau memang ade benda yang tak elok dipikirkan oleh mereka..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete