Monday, September 3, 2012

Bela Nasib Perempuan Seperti Amanda Fong

Hye Readers,

Last update aritu aku ade citer pasal status jenayah yang berlaku kat Malaysia nie..Pendapat aku sendiri mungkin ade statistik jenayah yang turun tapi masih ada jugak yang tak turun..Ini semua depends kepada jenis-jenis jenayah tu sendiri..

Hari ini aku nak bawak cerita pasal jenayah domestik..Jenayah rumah tangga yang dialami oleh seorang gadis bernama Amanda Fong..Aku sendiri tak kenal siapa dia nie..video nie pun aku dapat dari news feed Oh Media Network..



Dalam video nie gadis ini berulang kali dipukul oleh seorang lelaki yang didakwa suaminya..dia juga mengatakan yang dia sedang hamil 2 bulan..Aku sebenarnya tak suka nak campur tangan dengan hal rumah tangga orang nie tapi aku harap agar family or friend Amanda nie dapat membantu dia...

Andai kata kita mengenali sesiapa yang mempunyai masalah seperti Amanda nie jangan laa kita duduk berdiam diri..Buat laa sesuatu agar nasib perempuan itu terbela..bagi aku Jika suami isteri bergaduh tu benda biasa tetapi kalau dah sampai jadi keganasan rumah tangga its something that totally unacceptable..

Kepada yang rasa nak tengok video Amanda nie boleh klik sini

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. Gila... tu bukan cinta namanya... tiada kasih sayang lagi...

    ReplyDelete
  2. mintak2 tak jumpa camni.. risau tak mampu buat pape

    ReplyDelete
  3. org selalu ckp jgn masuk campur hal r/tangga org lain. tapi kalau sampai pukul, mmg kita kena campur. panggil terus polis..biar lelaki tu takut.

    ReplyDelete
  4. takot lak nak kawen...takot kena dera...oh no!!

    ReplyDelete