Tuesday, September 11, 2012

KIta Sudah Bersedia Untuk AFF Cup Nanti - K Rajagopal

Hye Readers,



Ini apa yang aku dapat dari page Astro Arena tadi selepas Malaysia kalah 0-2 kepada Vietnam di stadium Shah Alam tadi...Incase kalau korang tak nampak caption yang dia guna ialah "Kita sudah bersedia untuk AFF Cup nanti" - K. Rajagobal

Seriously aku masih terpinga-pinga part mana yang kita dah bersedia nie??offensive??Defensive??ntah laa..mungkin Raja memang ade intention nak buat aku ketawa malam-malam nie..

Ntah laa, malas aku nak ulas panjang-panjang game malam tadi sebab starting eleven jer dah tunjuk yang Malaysia nak buat eksperimen malam nie..lagipun FAM mana pentingkan ranking..So kalau kalah pun xpe laa...isk..isk..

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. tkpe..cuba n cuba lagi..pasti ada suatu hari nanti..

    slmt mlm bro.

    ReplyDelete
  2. ouch... leeza tak tgk plak. sibuk dgn pmbtangan PT kan.huuu

    ReplyDelete
  3. dah nasib kita kalah tapi kita kena sokong malaysia..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. errrkkkk yang aku tahu salu panas ajer kalau gi tengok bola!
    ko tahu nape aku rasa gitu kan lan hehehe

    ReplyDelete
  5. biarkan dia buat kerja...kalau xda hasil nanti bru kita buat tindakan susulan..lain org lain caranya...kita tgu jela..harapan sokongan tak terus pudar.. nak jadi 'hero' x semestinya kena menang

    ReplyDelete