Monday, November 19, 2012

Hot Chick - Marion Counter

Hye Readers,

Selamat hari Isnin..Ade yang malas??biasa laa tu...kena pulak yang cuti panjang last week..hehe..Aku pun bercuti dari update entry tapi bukan sebab pergi bersuka ria cuma ade busy skit hujung minggu hari tu..Setelah lama tak online email laa menjadi sumber berita aku...hehehe..

Tadi aku ade terbaca kat portal Rotikaya yang mereka sedang jalankan polls untuk tengok sape artis yang berpotensi untuk menang anugerah "Hot Chick Awards"..Obviously kesemua calon-colon dah memang hot but somebody gotta win this..

Well my vote go to defending champion iaitu Marion Counter yang memenanginya pada tahun 2010 dulu..ade beberapa sebab aku suka pasal dia selain dari level hotness dia jer..Selain daripada berbakat dalam bidang, dia juga seorang menggamit populariti tanpa perlukan gossip atau scandal..

Selain daripada mengacara E! News asia, dia juga pernah menjadi pengacara untuk sebuah rancangan Channel[V] selain daripada program One In Million dan juga 8tv Quickie..Itu jer yang aku ingat pasal dia...hehehe

So itu adalah pilihan aku..selain dari dia calon-calon lain ialah Nur Fazura, Lisa Surihani, Maya Karin, Nora Danish & Scha al-Yahya..So yang mana pilihan korang??Kalau korang nak vote pemenang dia korang leh pergi ke laman web official Shout Award or Klik Sini

Regards,
-Strider-

13 comments :