Friday, November 9, 2012

Warna Warni Bangunan

Hye Readers,

Hari ini aku nak share ngan korang satu email yang aku dapat..Ia berkenaan dengan bangunan warna-warni di serata dunia..since gambar dia ada banyak, jadi aku letak 5 keping jer laa..tak banyak information yang aku dapat cuma lokasi tempat je yang ada..enjoice!!!

Bratislava. Hotel Kolop

Budapest. House

Cinque Terre, Italy

Kiev. Residential Complex

London. Central Saint Giles
So itu laa 5 keping gambar yang aku nak share ngan korang tapi aku nak tambah lagi satu gambar yang xde dalam email yang asal..agak-agak korang boleh teka tak nie kat mana???tempat nie kat Malaysia jer...hehehehe


Regards,
-Strider-

13 comments :

  1. bangunan ni elok diambik sebagai contoh utk produk cat jotun ke ape kemenda jadahnya kat tv tu. barulah kena.

    ReplyDelete
  2. bangunan ni elok di ambik sebagai contoh utk produk cat jotun ke ape kemenda jadahnya kat tv tu. barulah kena.

    ReplyDelete
  3. perghh..colorfullgilos..terbaik lah..:)

    ReplyDelete
  4. yang kat Malaysia tu yg paling ohsem...hehe

    ReplyDelete
  5. Suka yg kat italy tu..

    Tak tau la gmbo yg last tu..:)

    ReplyDelete
  6. Sunway ker...
    Tentu kos mengecat tinggi yek

    ReplyDelete
  7. tak sangka, depa tiru Genting rupanya. oooooooooo...!!!

    ReplyDelete
  8. yg last tu confirm genting kan hehehe ;D

    ReplyDelete
  9. colourful..menarik..klo opis sy kaler neh kan semngat nak gi keje hehhehe

    ReplyDelete
  10. best tgk color2 ni.. npk comel je

    ReplyDelete
  11. best tgk color2 ni.. npk comel je

    ReplyDelete