Monday, November 26, 2012

Sorotan Seminggu

Hye Readers,

Antara Banner Terawal aku - Thanks Kak Diana\
Rupanya belum sampai 10 hari lagi since last aku update entry kat sini..Aku ingat dah macam lama sangat...haha..actually last week aku memang busy skit..nak update entry memang susah sikit walaupun sebenarnya banyak benda yang aku nak cerita..hehehe

Untuk makluman ini merupakan post aku yang ke 999 dan mulai posting yang akan datang, aku akan meletakan numbering di setiap tajuk aku..mungkin tajuk dia akan jadi lebih kurang macam nie.."#1000 - Pembaca Striderbuzz Awesome"..sebenarnya sejak jadi post yang ke 700 lebih aku dah terpikir nak buat tapi aku saja tunggu yang ke 1000 sebab no dia nampak cantik sikit..hehe

Selain dari itu Shout Awards yang berlangsung pada minggu lepas juga meningalkan kontroversi apabila aku dengar terdapat artis kpop yang telah dicemuh oleh peminat dan ada juga yang mengatakan mereka telah membaling kasut terhadap artis itu..tak lupa juga peminat kpop yang terlalu fanatik sehingga sanggup tak mengaku sebaga rakyat Malaysia selepas kejadian itu..

Perlawanan pembukaan Piala Suzuki juga tidak kurang panas ceritanya apabila pasukan kita tewas dengan mudah di tangan Singapura...Korang leh kata aku tak patriotik tapi lepas ketinggalan 0-2 pada babak pertama aku terus tukar siaran lain sebab tak sanggup lagi nak tengok game tu...

Perlumbaan F1 juga telah melabuhkan tirai penutupnya apabila gelaran juara duni dimenangi oleh Sebastian Vettel lagi...Ia juga merupakan satu musim yang dramatik apabila Vettel hanya menang dengan 3 mata lebih berbanding pencabarnya Fernando Alonso..

Itu antara sorotan seminggu aku tak online dan update entry nie..Okay laa, aku nak pergi membalas jejak-jejak yang telah ditinggalkan oleh rakan blogger aku..see you soon..

Regards,
-Strider

8 comments :

  1. singgah sini...
    **cuma nak maklumkan sahaja, andai kata awk ada masukkan blog sy dlm bloglist, mohon semak erk sama ada boleh view atau tak. kalau tak boleh, mohon update link, sbb saya baru tukar kpd domain sndiri. pesanan ni diberi sebab blog awk ada dlm bloglist saya. he he he
    Saya mohon maaf di atas segala kesulitan.
    www.santaileeza.com (link baharu)

    ANDAI KATA saya tidak disenaraikan dalam bloglist awak, awak boleh abaikan mesej ni. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. sian artis kpop kena baling sampah kertas2 tew..bygkan klo artis kita cam yuna ke buat performance luar neg dan dilyn camtu gak..erm..

    ReplyDelete
  3. pasal game malaysia vs singa tu, aku malaih nak komen.

    ada juga dengar yang si kpop kena baling sampah di S.award, budak yang tak mengaku MALAYSIAN tu blogger jugak..huhu

    ReplyDelete
  4. Kena baling kasut..alah kasihannya....
    Harimau Malaya no komen..aku patriotik tapi aku tak patriotik bab Malaysia ke belasah..hehehehe

    ReplyDelete
  5. Hi..thanks for dropping by. Hey i got heard abt Msia Vs Spore. Huh..kalah teruk. Byk org tak puas hati..kat ofc semua sibuk story psl benda tu. Sudah takder rezeki nak buat ape.

    ReplyDelete
  6. tu la malaysia lemah je men bola..tp xpe, harap bangkit

    ReplyDelete
  7. awk na pelikk nape smua entry awk Na xbole cmmnt hanye entry yg ni je Na bole cmnnt cer awk check kat mna error nye..

    ReplyDelete