Wednesday, November 28, 2012

#1000 - Rajagopal Mengundang Cacian??

Hye Readers,

Seperti yang aku bgtau dalam entry sebelum nie..ini merupakan entry aku yang ke 1000...aku sendiri tak pernah sangka yang aku mampu keluarkan 1000 entry memandangkan sebelum nie kalau aku blogging semua takat hangat-hangat taik ayam jer...


Malam nie merupakan perlawanan antara hidup mati untuk pasukan Malaysia dalam saingan Piala Suzuki..Sebenarnya semenjak kalah 4-6 di tangan Singapura pada pusingan kedua kelayakan Piala Dunia 2014 Zon Asia pada Julai tahun lalu, K Rajagopal sering mengundang caci maki dari peminat bolasepak Malaysia.

Bermula dari pemilihan pemain sehingga kepada keputusan perlawanan persahabatan keputusan mengecewakan seperti perlawanan hari tu memang telah dijangka oleh sesetengah pihak..Even aku sendiri tak confident Malaysia mampu mempertahankan kejuaraan ini...

Tapi aku harap Harimau Malaya bangkit pada malam ini sambil mengharapkan Indonesia dan singapura akan berakhir dengan keputusan seri bagi mencerahkan perjalanan kita ke peringkat akhir..Tapi let take it one game at one time...Menang malam nie dan kita pikirkan pula cara untuk menjinakkan sang Garuda..

Adakah Rajagopal akan mengundang caci maki lagi malam nie???Aku harap perkara yang sama ketika perlawanan bertemu Singapura yang lepas tidak akan berulang lagi.

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. mat yo tak turun sakit telinga plak,sy pn arap2 rimau bangkit..bangun rimauuu ..bangun.. hehehe

    ReplyDelete
  2. moga k rajagobal dpt kekalkan corak anak buahnya spt menentang laos.

    ReplyDelete
  3. takde pilihan lain selain menang dengan indonesia next game..good luck Malaysia!

    ReplyDelete
  4. heard so much abt Rajagopal.Even my frend put his status on Whatsapp as "Rajagopal I Love u"....din watch the game last nite.

    ReplyDelete