Monday, June 9, 2014

#1427 - Blogger Buzz : Ayue Jean

Hye Readers,

Pinjam Header AJ
Seperti yang dijanjikan dalam entry yang lepas, Kali ini aku akan post untuk slot Blogger Buzz secara back to back, meaning aku akan post 2 entry secara serentak sebagai token penghargaan kepada 2 orang blogger yang menyambut hari jadi secara serentak pad 6 Jun yang lepas.

Blogger pertama yang aku nak cerita adalah Ayue Jean iaitu seorang blogger yang aku kenal agak lama jugak laa. Ayue Jean atau lebih dikenali sebagai AJ nie merupakan salah seorang blogger yang aktif jugak laa. banyak event-event yang dia hadiri sampaikan kami suka mengusik AJ dengan memberi gelaran sebagai Blogger Retis.

Seriously kalau tengok pada perwatakkan AJ nie dengan celoteh dia berkata kata (sama ada menggunakan mulut atau keyboard) aku tak terkejut kalau one day dia boleh menjadi seorang blogger yang level retis ini. Dia juga pernah appear dalam beberapa majalah seperti RAPI, Remaja dan juga pernah keluar di akhbar Utusan Malaysia.

Aku rasa within circle blog aku nie pasti ramai yang mengenali AJ nie sama ada in person atau di alam maya. AJ nie sebenarnya seorang yang mudah mesra dan peramah orangnya. Jadi kepada mereka yang ingin mengenali AJ sini korang boleh baca blognya di www.ayuejean.com  #AJturn28

Aku rasa within my circle nie, ramai gak yang follow blog AJ ini kan, jadi korang ada nak tambah apa-apa yang aku miss??

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. Happy birthday AJ

    "promoted content' for you..

    ReplyDelete
  2. Belum kenal sgt blogger ni..
    Thanks for review... Blh terjah nnt..

    ReplyDelete
  3. X nak tambah cuma nk try kenal kenalan dulu :-)X

    ReplyDelete
  4. Terharunyaaaa....
    Terima kasih Lan..... =D
    Nan hado retis nye tu.....
    Hehehhehe... Update pun miss je manjang....

    ReplyDelete
  5. AJ is my adik jugak....kami kongsi the same date birthday...sayang AJ ketat2...

    ReplyDelete
  6. #AJbloggerretis !! Masuk blog Lan plak , tambah tambah retis ar. Kekekeke. :P

    ReplyDelete
  7. lan lupa 1 benda utk kak aj #AJRatuSelfie hehe.. Happy bday kak AJ!

    ReplyDelete
  8. AJ ni aku dah jumpa 2 kali... biler borak rupanya dier ni junior aku kat sekolah pastu abg dier pulak sekelas dengan aku zaman sekolah dulu...ahahahahaha...kecik sungguh dunia ni... aku kan budak kg kerinchi dulu.... skrg jer duk shah alam... kira jumpa ari tu cam reunion sekolah lah...ahahahaha... :D

    ReplyDelete