Monday, April 23, 2012

I`m Back

Hye Readers/Bloggers


Im back again..Setelah seminggu tak jenguk blog hari ini aku buka tetiba rasa cam pelik plak..Rasa tak tau nak start dari mana..Blogger nyer layout pun dah berubah....FYI, sebelum nie aku keluar untuk bercuti and kembali ke Malaysia pada hari rabu last week..

Sepanjang last week banyak gak berita-berita aku baca..Kes perhimpunan PTPTN, Kisah Bob Kuman yang sedang sakit(termasuk fitnah kata dia dah meninggal), Scandal Zahida Rafik dan Menteri, dan beberapa berita lagi...

Aku pun dah tak tau nak tulis ape nie so nanti je laa aku tulis..For now aku nak tgk blog2 lain kot2 ade berita yang menarik..so have a great day!!!

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. welcome back....seronok bercuti di luar negara....

    ReplyDelete
  2. wah..lama betul menyendiri..apa khabar sahabat blogger?hehew

    ReplyDelete
  3. welcome back azlan!

    kalo dah lama tinggal, mmg rasa semacam nak mula menulis kan..

    lps ni boleh cerita pglmn & info tmpt percutian awak tu..share kat akak yg tak penah sampai sana.

    ReplyDelete
  4. welcome back bro...kasi up la gmbr2 pergi cuti tuh...:)

    ReplyDelete
  5. welcome back! hehe. ya, there's a lot of thing happened recently. hehe. tis is world.it always rotate bcoz it's round :)

    ReplyDelete