Thursday, April 12, 2012

Kenapa Mcdonalds???

Hye Readers,


Benda nie aku tak tahu laa jadi kat resoran fast food yang lain tetapi pernah beberapa kali terjadi kat aku bila makan Mcdonalds...Benda yang terjadi tu ialah bila ade sekumpulan orang yang dah abis makan tapi tak reti reti nak berambus dan bagi orang lain duduk..

Aku tak paham kenapa Mcdonalds??Nak buat assignment ker, nak hantar resume ker nak main internet ker Mcdonalds sentiasa akan ada golongan orang macam nie..Stylo sangat ker buat assignment kat Mcdonalds tu??kenapa tak buat kat KFC atau Burger King???

Aku tak paham laa..for some place yang mana outlet dia tak busy aku tak kisah sangat..Tapi kalau outlet tu busy tak payah laa lepak lama-lama kat situ..Memang laa Mcdonalds tak akan halau korang tapi kesian laa dekat orang yang datang nak makan kat situ..

Regards,
-Strider-

9 comments :

  1. aduhai...
    setuju sangt.yang pelik KFC tak de pulak yang perangai gini..kan??banyak kali akak alami masalah gini.sudah nya makan bawak balik kat umah je.

    ReplyDelete
  2. haha..chill bro..lepak McD lama2 sambil snap pic duck face memang style kan?pffftttt xD

    ReplyDelete
  3. ya.. selalu juga nmpk situasi cmni here... myb bcoz mcD bole refill air kot.. bole la refresh every hour masa buat asaimen tuh. hehehe

    ReplyDelete
  4. kalau mcd kat lcct,orang siap buka tikar nak tdo lagi ni..hehehe rasa nak sepak je ni..hehee

    ReplyDelete
  5. hahah aku paham maksud ko tu bro...kekadang aku rasa dorang ni salah anggap kot yang McD ni asrama dorang...>_<

    ReplyDelete
  6. hye, rasanya bleh je terus tanya diorang da habis makan ke x :) hope diorang faham la kte perlukan seat :)

    ReplyDelete
  7. duk kat mcd lama coz boleh refill air smpai kembog perut.. tu yg duk lelama kot..

    ReplyDelete
  8. mereka yg jenis tak boleh berfikir mcm tuh la...

    ReplyDelete
  9. hoho... sabar bro.. kalau una better drive thru ja.. hehe..

    ReplyDelete