Thursday, April 26, 2012

Stalker

Hye Readers,


Banyak benda aku nak tulis tapi tangan nie malas plak nak menaip..hehehe..Cerita aku kat Bandung ngan Jakarta pun tak buat lagi..Nanti2 laa aku buat..Gambar-gambar pun still kat camera member aku..Kali ini aku nak cerita pasal Stalker atau bahasa melayu dia penghendap..

Aku rasa semua orang ade stalker masing2..Ade yang suka kena stalk tapi ade juga yang tak suka..Kebiasaan orang akan kenal stalk melalui laman web social seperti Facebook dan twitter..Kat Malaysia tak banyak lagi kes-kes orang stalk ikut kita gi memana sambil bawak kamera..

Ade ke cara nak halang dari orang stalk??Sebenarnya tiada cara specific pun..Cuma kalau nak kurangkan stalker cuba privatekan sehabisnya profile korang tu..Add or respond kepada mereka yang betul-betul anda kenal jer...

Agak2 ade orang nak stalk aku tak???hehehe.. :)

Regards,
-Strider-

13 comments :

  1. takat stalk jer xpe lg Lan...
    ni dia hack plak...grrrr...

    ReplyDelete
  2. klu saja2 visit profile org tu,tgok2 gmbr dia..itu kira stalking x?hahaha. and i've seen it before in CI, person that been stalked by people who is too obsessed with her. mmg menakutkan. kalah paparazi. huhuh

    ReplyDelete
  3. hati2 bro...mano tau ado lak stalk2 bro...hehe

    ReplyDelete
  4. silent stalker..jgn bagi tau org lain..hehe

    ReplyDelete
  5. stalk beramai2 azlan strider.. keh2..

    ReplyDelete
  6. takde org nak stalk akak rasanya..^__^

    ReplyDelete
  7. ada sorg kwn sy kena stalk..sampai ke rumah u know..mmg dangerous la smpai kami buat report polis..wlupun stalker tu x dpt ditangkap, tp skrg dah xda apa2..huhu....scary..

    ReplyDelete
  8. kalau masa bujang2 dulu maybelah takut kat stalkernie.tapi skang lagi takut nak2 ada yang pandang2 anak2 mummy.takutlah.skangniekan macam2 jadik

    ReplyDelete
  9. kalau masa bujang2 dulu maybelah takut kat stalkernie.tapi skang lagi takut nak2 ada yang pandang2 anak2 mummy.takutlah.skangniekan macam2 jadik

    ReplyDelete
  10. awak tak stalk saya pun.hikhikhik.perasan..

    ReplyDelete