Thursday, April 5, 2012

Tindakan Kurang Wajar FAM

Hye Readers,


Semalam Jawatankuasa Tatatertib FAM membuat satu tindakan kurang wajar bagi aku terhadap Tan Sri Annuar Musa apabila mereka memutuskan yang Tan Sri Annuar bersalah kerana mengeluarkan kenyataan media tanpa kebenaran badan induk itu...

Kalau korang perasan benda itu wajar bagi orang yang bekerja dekat sektor swasta..Kalau aku kritik company aku melalui media memang dah lama kena pecat tapi sebab FAM ini milik rakyat Malaysia kami rasa tindakan tu agak keterlaluan..

Keputusan FAM menggantung Tan Sri Anuar Musa hanya menambah lagi ruang untuk rakyat membidas FAM secara terang-terangan atau secara diam..Mengambil kira pengaruh Tan Sri Annuar Musa di peringkat kelab aku tak terkejut jika majoriti penyokong kelantan mula membenci FAM selepas ini..

Aku rasa tindakan amaran adalah lebih bersesuaian kerana kalau tak silap aku ia merupakan kesalahan pertama Tan Sri Annuar Musa...Aku sendiri dah mula tak percaya dengan institusi FAM ini sendiri walaupun aku bukan penyokong Tan Sri Annuar Musa atau penyokong Kelantan..

Regards,
-Strider-

2 comments :

  1. aku rasa..

    sultan rasa tergugat takut anuar jadik presiden ganti dia...

    lagi pun org2 lain dlm fam pun jeles dgn anuar, kafa dan trw

    ReplyDelete
  2. tu lah pasal..macammana bola sepak malaysia nak maj..haishh~
    -MKS-

    ReplyDelete