Sunday, April 1, 2012

Menjual Bakat Zizan Semata-Mata

Hye Readers,



Dah 2 hari aku tak update entry since isu pasal lagu Bawaku Pergi..Actually ade benda aku nak cerita tapi biar laa dulu..Benda aku nak cerita tu bukan ade kene mengena sangat pun..hehehe..This weekend jadual aku agak sibuk..Dengan ade kenduri khawin, kakak aku nak pindah so this weekend entry aku update tak banyak..

Tapi semalam aku sempat gak gi tengok wayang kat Midvalley..Cerita Jangan Pandang-Pandang..Seriously walaupun berulang kali thriller dia aku tengok ia tak menarik minat aku untuk tengok..Since dah tak ada cerita lain plus ade member yang aku yang minat zizan aku follow jer laa...Zizan pun not bad..mesti lawak cerita dia..

Jangkaan aku tak meleset..cerita dia memang lawak especially zizan yang memang dah terkenal dengan lawak tapi jalan cerita hancur berderai..Aku sikit pun tak paham motif misi dan visi cerita tu..Jalan cerita macam korang tengok drama kat Astro Ceria (611)...

Filem tu nampak sangat nak menjual bakat zizan semata-mata..Aku tak tau laa kot2 cerita tu memang saje nak test market Zizan atau nak tengok sejauh mana Zizan boleh berlakon filem sebagai watak utama..pendek kata out of 5 start aku leh bagi 1 1/2 jer..itu pun banyak kat lakonan Zizan...

Tapi itu ikut taste aku laa..taste orang lain mungkin berbeza..So, kalau korang tak tengok lagi cerita tu masih ade kat pawagam lagi..sampai bila tu aku tak sure..so that all for now..malam nanti kalau sempat aku update satu lagi entry.. :)

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. aaa.. betol2.. kebanyakan cerita jadi best just sebab ade zizan..

    ReplyDelete
  2. film melayu aku tgok kat tv je..klau kt pangung memang tak lah..ada film melayu setaraf telemovie je..tk layak utk dijadikn film..

    ReplyDelete
  3. mmg jual bakat zizan jer.. huhu.. banyk cerita yg L tak tengok dah,, cerita melayu skrg makin merapu..

    jom tambah ilmu sikit=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

    ReplyDelete
  4. yerlaakan org tgh hotzz so diaorg gunakanlaa kesempatan itu... heheheh

    ReplyDelete
  5. kesian zizan..akak suka toll dia..sebenarnya sajer jer org nak kan zizan ngan johan la nie.dpt wat untung.tapi jalan citer hampeh.mmg kesian

    ReplyDelete