Thursday, April 11, 2013

#1117 - Bantuan Rakan Blogger Diperlukan

Hye Readers,

Promote Event Jap..hahaha
Lately korang pun mesti perasan yang aku pun dah jarang update entry...Bukan niat tak nak update tapi kerja kat opis dan luar opis banyak membataskan masa aku di hadapan computer.Kalau sape perasan dulu aku aku update kata nak mintak tolong korang..Now is the time and sebelum aku cerita biar aku intro sikit.

Beberapa bulan yang lepas jadul aku agak padat kerana aku merupakan seorang ahli MalayNadi Event Club (MNEC) yang juga merupakan pihak bertanggungjwab menjalankan aktiviti bagi Downtown Kg Baru..Kerja yang aku buat ini bukan sahaja on field tetapi juga off field.

Aku juga diberi tanggungjawab oleh mereka untuk menguruskan account Twitter dan juga Facebook untuk Downtown Kg Baru dan yang terbaru ialah untuk create satu blog bagi mencerita tentang event yang berlangsung dan perkara-perkara berkaitan Downtown Kg Baru.

Oleh sebab itu beberapa hari lepas aku dah publish satu account baru untuk Downtown Kg Baru dan aku ingin meminta jasa baik borang untuk follow account baru itu. Lepas nie aku mungkin akan BW menggunakan akaun ini atau account itu.

So itu jer laa benda yang aku nak mintak tolong dari korang...Kalau korang nak tolong follow blog itu sila lah (Klik Sini).Untuk sekarang kami sedang sibuk menguruskan event untuk Nadi Belia Festival yang akan berlangsung pada 27 & 28 April nie.

Lepas nie mungkin aku akan minta MNEC buat contest or giveaway bagi menghargai korang semua yang support kitaorang..Hari itu aku ade berbincang ngan mereka dan mereka setuju cuma aku nak kena bak buat proposal macam mana nak anjurkan contest tu.

Okay laa, thats all for now and aku akan offline sehingga 16 Apr kerana aku akan berangkat ke Bangkok esok pagi sebab ade urusan (cehh..mcm businessman plak) aku akan merindui korang semua dan jangan lupa follow blog tu eh kalau nak like Facebook or follow Twitter pun dialu-alukan.....Tengkiu uollss...

p/s: Thanks En H sebab betulkan numbering entry aku.

Sekian, Terima Kasih

Regards,
-Azlan-

15 comments :

  1. uii..bagus tu. Tapi saya tatau pun kg. baru kat mana.. :) :)

    ReplyDelete
  2. Okay DONE.... =D
    Arini takde idea...
    Kebosanan tahap gaban kat ofis... =D

    ReplyDelete
  3. done semua.. =) thanx sudi singgah blog teman yea..

    ReplyDelete
  4. Kira orang kuat downtown Kg Baru la ni ye. Belum pernah pergi lagi downtown situ.

    ReplyDelete
  5. Ok, done follow blog tu.

    Selamat jln ke Bangkok!

    ReplyDelete
  6. okeh den dah LIKE Fanpage tuh...:)

    ReplyDelete
  7. kerja yang biasa di buat oleh blogger tewt, like sana sani.

    insyallah

    ReplyDelete
  8. okay dah fllow sana.. ^^ best tgk bnyak aktiviti.. ^__^ hope event akan datang dipermudahkan segalanya amin.. ^^

    ReplyDelete
  9. haha.. makin bz la. janji tak lupa blogger2 sudah.
    syok ooo p bangkok

    ReplyDelete
  10. Dahsyat lu bro....
    Mendapat kepercayaan besar ni..
    Good luck..

    ReplyDelete
  11. mestila akan tlg. hihihi :)

    lama tak jenguk blog ni. dah banyak sangat dah entry. kena catch up balik ni :p

    ReplyDelete
  12. Hi Azlan, the other day I said I will be writing using the other account. But I change my mind atas sebab2 tertentu.Buat masa sekrg I will blog using this a/c....give me support yah!. I am in a very deep bad situation right now. Will talk abt it using this a/c.

    In the meanwhile, I'll follow the new blog which u just created. See you.

    ReplyDelete
  13. jauh nak g tuh... kalau da masa singgah situ nanti.. =)

    ReplyDelete
  14. peghh!!bangkok tu...belikan akak apa2 ye,..pemadam pun jadi la..hahaha

    ReplyDelete