Monday, April 1, 2013

#1113 - Ayue Jean Blogger Aktif

Hye Readers,

Klik Banner untuk ke blog AJ
Hari ini tarikh 1 April dan entry ini bukan entry April Fool..Seperti yang aku janjikan dulu setiap hujung bukan aku akan bercerita tentang Top Commentator aku bagi menghargai jasa mereka yang kerap datang ke sini...Aku akan mulakan dari yang paling atas sebab yang bawah masih ade masa untuk bertukar-tukar tempat.

Hari ini aku nak bercerita pasal blog Ayue Jean (AJ) yang pada pendapat aku merupakan seorang blogger yang aktif tak tak lokek untuk memberikan komen..Sebenarnya Ayue Jean nie bekerja dengan saru bangunan dengan aku cuma berlainan Tower jer..Dia berada di tower A dan aku berada di Tower B.

Walaupun kitaorang sama-sama blogger tapi sebenarnya aku jumpa dia bukan melalui blog mahupun secara berdepan..Aku mula-mula kenal si AJ nie kalau tak silap aku melalui twitter dan dari situ ktorang tahu yang kami berdua merupakan blogger lalu bertukar URL dan dari situ bermula laa sesi komen mengkomen..

Aku rasa ade diantara korang nie yang kenal dengan dia kot, sebab dia pun seorang yang rajin BW dan bagi mereka yang tak mengenali AJ apa kata korang drop comment kat blog dia, lambat atau cepat aku rasa dia pasti akan membalas kunjungan korang.

AJ nie sebenarnya seorang dan sempoi dan aku rasa korang leh bercerita pasal apa-apa ngan dia kot..Oh ya, dia juga seorang peminat kucing..hehehe..So Dear AJ, Thanks 4 dropping by kat sini and keep in youch yaa...hehehe

Sekian, Terima Kasih

Regards,
-Strider-

12 comments :

  1. Thanks Lan.....
    Aah kita kenal kat twitter..
    Masa tu AJ tweet pasal nak interview kat sini......
    Terharu pualk AJ baca entri ni.... =D
    Hhuhuhuuhuh....

    ReplyDelete
  2. akak macam tak pernah pi je blog ni...boleh la kenal2 lepas ni..

    ReplyDelete
  3. Bagus jugak segmen nie.... at least oleh dapat baca blog baru...dan boleh kenal bloger baru.... Keep up the good work....:)

    ReplyDelete
  4. boleh la bw kat situ ... tambah kawan

    ReplyDelete
  5. la.. kenal ke ngn sis nie? dye nie mmg rajin gila bw blog org taw.. tiap kali hana singgah blog, msti ade nme dye.

    ReplyDelete
  6. yup! setuju.. AJ memang x sombong.. rajin BW.. =)

    done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. tower sblh..jumpa di alam maya jugak..^_^

    ReplyDelete
  8. memang selalu nampak dia drop komen kat mana2 blog..hehe

    ReplyDelete
  9. Okay nanti I akan BW blog AJ... haha..
    selamat April Fool. Sorry 2-3 hari I cuti dari BW..he he he...

    ReplyDelete
  10. Bru kaki Twitter jugak yek..
    Aku sampai sekarang tak paham macam mana nak pakai tweet tu..hehehehe

    Nak terjah jap blogger manis tu..

    ReplyDelete
  11. wah..bagus2..elakkan silaturahimkan..sory lama xsinggah..kesihatan xmengizinkan =)

    ReplyDelete