Tuesday, July 22, 2014

#1456 - Kad Hari Raya

Hye Readers,

Hari Raya Aidilfitri semakin tiba dan aku akan buat short entry mengenai Kad Hari Raya. Aku ada menerima beberapa keping kad Hari Raya dari a few blogger dan ucapan terima kasih aku ucapkan. Insyallah akan aku balas semula kad raya tersebut.



Berbalik kepada cerita kad Hari Raya ini, di sini aku ingin mengambil kesempatan untuk korang request kad Hari raya daripada aku. Kepada sesiapa yang berminat untuk menerima kad Hari Raya daripada aku, sila emailkan alamat dan nama penuh anda dengan tajuk "Kad Raya Striderbuzz" supaya aku tak terlepas pandang email korang semua ke azlan.strider7@gmail.com

Tidak perlu buat entry dan tiada limitation terhadap berapa ramai yang menerima Kad Raya aku ini. Jadi kepada mereka yang ingin mengumpul kad raya, jangan lepaskan peluang ini untuk menerima kad raya dari Azlan Strider. 

Setakat dulu entry aku buat kali ini, Maaf kepada mereka yang aku tak sempat BW sepanjang Ramadhan ini. Insyallah aku akan kembali aktif BW selepas raya nanti. Selamat Berpuasa semua...

Regards,
-Strider-

AUTOPUBLISHED ENTRY

22 comments :

  1. Wowoww...ada sesi memberi kak raya kepada peminat lah...Akak nak sekeping boleh?

    ReplyDelete
  2. wah bagusnya..cepat2 rembat peluang yg ada
    yumida lak, dah nak balik kpg lusa nanti
    sure kad x jumpa penerimanya nanti
    cuti 2 mggu

    ReplyDelete
  3. mesti kad raya limited edition ni :-)

    ReplyDelete
  4. wah boleh request kad raya ye? OK jap nk email..haha:P

    ReplyDelete
  5. cik nor jgk..ada lagi ker?hehe

    ReplyDelete
  6. Selamat Menyambut Hari Raya yang bakal menjelang... :)

    ReplyDelete
  7. salam. ok..noted :)
    selamat hari raya ya hee :)

    ReplyDelete
  8. bro ada lagi ke?
    lama x ziarah blog kengkawan..
    aku nak satu :P

    ReplyDelete
  9. Akak pun dah lama tak aktif blog, hrp lepas raya boleh aktif.

    Salam aidilfitri utk Azlan. :)

    ReplyDelete
  10. Ni kalau hantar lepas raya baru dapat ni. Hehe. Selamat hari raya bro.

    ReplyDelete
  11. wahh.. sempat lagi ke ni bro.. nnti aku emel jugalah.. :D

    ReplyDelete
  12. selamat menyambut lebaran . mohon maaf sekiranya ada terasa hati dgn komen2 sis selama ini ...

    ReplyDelete
  13. skrg sempat lagi x? heheh..
    apa2 pun, salam aidilfitri.. :)

    ReplyDelete
  14. Bro, Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin ☺ duit raya tak dek ker

    ReplyDelete
  15. Alamak...camner leh tak perasan entri ni... dah lambat dah nak mintak kad raya ni...ekekekeke... :D

    ReplyDelete
  16. tak perasan entry ni.. rasanya nina tak BW ke sini. tak apa lan. harap2 tahun depan boleh send kad raya lagi. hehee

    ReplyDelete