Thursday, December 27, 2012

#1011 - Balasan Setia Pada Chelsea

Hye Readers,

Apa khabar korang??aku agak geram sikit hari ini sbb Liverpool kalah semalam..tapi arini aku tak nak cakap pasal Liverpool tapi pasukan Chelsea…semalam aku ade dengar yang Chelsea menggesa agar Lampard mencari kelab baru pada 1 januari ini kerana kontraknya tak akan disambung.


Lampard sebelumnya menyatakan hasratnya untuk bersara di Stamford Bridge namun jika dia mau hasratnya tercapai, Januari ini adalah penampilan terakhir baginya.Aku tak tahu laa kalau Lampard ada masalah dengan pengurusan Chelsea tapi aku rasa ini tindakkan yang tak patut.

Setelah membantu Chelsea menang Liga Juara-Juara Eropah, tiga kejuaraan Liga Perdana, empat Piala FA dan dua Piala Liga. Dan 11 tahun berkhidmat, Chelsea seperti telah melupakan jasa beliau. Bagi aku dia antara pemain terbaik yang Chelsea pernah ada.

Aku sebenarnya rasa kesian dekat Lampard sebab telah lebih sedekad berkhidmat di Stamford Bridge ini balasan yang dia dapat..Pada usia 34 tahun dia tak pelukan satu kontrak jangka panjang, cukup la setahun atau dua supaya dia mampu meninggalkan Stamford Bridge dengan rasa bangga.

Rata-rata kawan aku yang minat Chelsea memang tak bersetuju dengan tindakan ini..Dorang tak harap Lampard akan bermain setiap minggu tapi bagi orang yang telah berjasa sepertinya dia harus menamatkan kariernya dengan cara terhormat..Okay laa, sampai sini je aku membebel..ade idea yang menarik??jom share and dapat duit.. Klik Sini 

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. Chelsea tu pndi ke appreciate org? hahahahah! Klu appreciate org, takde le seme managernya jenis short term je....yg bgs pun dok buang.

    Heee~

    ReplyDelete
  2. @faraherda.razalan
    hahah..no komen tapi da 11 tahun kan Lampard dengan Chelsea..kasi can laa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. @diana
    tu laa, mintak2 che reconsider balik keputusan nie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete