Thursday, December 27, 2012

#1012 - Trending Twitter #FaktaRemajaTwitter

Hye Readers,



Ini satu benda yang aku tak penah buat lagi..Kali ini aku nak post 10 tweet yang aku rasa best berdasarkan apa yang trending hari ini..so aku pilih hashtag #FaktaRemajaTwitter jom kita tengok apa yang orang tweet pasal topik nie..

1) #FaktaRemajaTwitter tak reti mengejew

2) #FaktaRemajaTwitter Dekat bio, "Follow me, I will followback." Followers 123456787543456, Following 2. Kasi rejam sama ini orang.

3) #FaktaRemajaTwitter nak makan, nak tidur, sedih, happy semua luah dekat twitter xD lol,

4) #FaktaRemajaTwitter Bangun bangun tidur jer terus capai phone on Twitter and tweet 'Morning world' pastu sambung tidur balik. ;p

5) #FaktaRemajaTwitter kalau bole semua nak bagitahu. supaye nak kena twitlimit.

6) #FaktaRemajaTwitter lelaki tweet pasal perempuan. Perempuan tweet pasal lelaki. Bagus betul remaja Twitter ni. Saling memahami.

7) #FaktaRemajaTwitter *Sign in twitter* Stalk BF/GF → Stalk EX→ Stalk Crush → Sakit hati → Of lappy → Rasa rindu → Sign in → Stalk balik

8) #FaktaRemajaTwitter 1. Unmention tweet everyday. 2. 'Pakar' Cinta. 3. Cakap "good night" pastu tweet lagi.

9) #FaktaRemajaTwitter drama → pembedahan jantung di jepun→mati→hidup balik→followers naik→kena bash→ update"sorry, account kena hack" -oo-

10) #FaktaRemajaTwitter Nak makan tweet, baru bangun tweet, nak kencing tweet, nak jalan tweet, nak ****** pon tweet.

So, antara 10 nie yang mana korang suka???yang nie aku amik dan susun secara random jer tapi yang paling aku suka ialah no 1 tu..hahaha..kepada yang ade twitter tu boleh laa follow aku @azlanstrider 

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. tapi itulah yang best tgk twitter kan.. macam penyeri.. hahaha..

    dah follow lama dah.. senyap2 je

    ReplyDelete
  2. aku tetap gagal lagi nak bertwitter bro..akaun dah lama ade..tapi nak twitter apa pon tak tau..hahaha

    ReplyDelete
  3. Ala AK tkde twitter lah..tk reti pasal tweet tweet ni.hehe

    ReplyDelete
  4. @diana
    ntah laa kak..saya pun main copy dari twtitter jer..lupa plak dari tweet sapa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. @Ym.Bundle
    aku pun lebih kurang gak bro..biasa aku tgk tweet yang okay pastu menyampuk jer..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. @abah khalisha
    hehehe..takpe AK..nanti kalau rasa nak guna twitter gtau laa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. @Hans
    hahaha..itu biasa..mungkin dorang jenis suka share kot...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. @aku HaniAsyira
    yer ker??tak perasan plak..nanti mention2 laa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete