Monday, February 18, 2013

#1070 Puchong Tenggelam

Hye Readers,

Petang tadi sekitar kawasan KL hujan lebat ker??Dari dalam opis aku tak perasan pulak betapa lebatnya hujan..Bila tengok kat facebook orang update pasal banjir puchong terkejut plak aku betapa teruknya banjir tu..So aku search laa kat dalam internet jap dan dapat sumber dari NST pasal banjir tu...

Menurut Penolong Pengarah Operasi BOMBA Selangor air naik setinggi 1.5 meter di hadapan kawan IOI Mall Puchong..Berdasarkan gambar kat bawah nie, korang dah boleh agak betapa teruknya banjir tu..




Sib baik aku tak duk sekitar kawasan tu..kalau tak payah jugak nak balik umah dalam keadaan macam nie..Tapi menurut NST banjir mula surut pada pukul 6 petang...

p/s: entry express sebab tak cukup masa nak update entry malam nie..esok pagi saya bw blog korang ehh..hehehe :D

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. uish.. kalo tak baca kat sini mmg tatau pape ni.. hehe

    ReplyDelete
  2. Aah AJ tengok dalam facebook..
    Ingat edit...
    Sekali tengok it's really happen...
    Teruk gila....

    ReplyDelete
  3. Rasanya jarang bnjir tahap mcm ni kat area sana....sistem saliran problem kot atau xda langsung...mmmm

    ReplyDelete