Tuesday, February 5, 2013

#1052 - Jejaka Bawak Handbag

Hye Readers,

Pernah tengok lelaki bawak hangbag GF dia ketika pergi shopping??Situasi nie sebenarnya memang berlaku cuma tak ramai jer..Tapi adakah scenario macam nie boleh diterima pakai??Ade juga yang berpendapat scenario nie melambangkan sifat gentlemen dan protective seorang lelaki...



Pada pendapat aku semua itu bergantung kepada keadaan..Tapi kalau jalan ngan awek kat dalam shopping complex pun nak kena pegang handbag itu dah salah...ade sesetengah situasi dimana lelaki dibenarkan membawa hangbag wanita contohnya time lintas jalan atas sebab takut diragut.

So haritu aku ade post question yang sama dekat facebook dan dapat beberapa feedback..jom baca apa kata orang lain...



Sorry laa kalau gambar tu tak nampak..hehehe..Tapi majoriti tak bersetuju jika seorang lelaki membawa handbag GF dia tanpa sebab..hehehe..So apa pulak pendapat korang??pernah suruh BF bawak handbag atau pernah disuruh membawa handbag??

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. Macam nak menunjuk pulak. Konon2 "sayalah lelaki gentleman, pelindung, sanggup buat apa saja dan bukti cinta saya." Kalau pegang sekejap sebab si perempuan tak cukup tangan sebab ada nak buat sesuatu, itu ok...

    ReplyDelete
  2. HAHA. Tak pernah suruh lagi. Beli handbag nak galas, bukan suruh bf galas. Tak kisah pun mana2. Kalau dia galas beg, ok jugak. Tp, beg plastik shopping. Galas sampai ataih reta pun takpa. hehe

    P/s : Sekali sekala nak try suruh dia galas. haha.

    ReplyDelete
  3. aku kalau g pasar selalu kene pegang brang..yela.berat kot..tapi kalau g mall,sori aku nak pegangkan beg bini aku tu..

    ReplyDelete
  4. Ni pandangan AJ...

    http://ayuejean.blogspot.com/2012/02/lelaki-bawa-handbag-perempuan-tak-cool.html

    ReplyDelete
  5. bawak time2 je.....mengikut kesesuaian.....

    ReplyDelete
  6. abg ipar sy slalu je bwa handbag kakak sy bile jalan2

    ReplyDelete