Tuesday, February 26, 2013

#1081 - Statement Aidil Terhadap Rita Buat Perempuan Marah

Hye Readers,

Gambar dari Arkib
"Saya Dah Tak Sayangkan Dia, Saya Dah Tak Ingin Dia Lagi" itu kata yang keluarkan oleh Aidil terhadap Rita Rudaini dekat mahkamah sebelum ini..Aku amik petikan itu dari Roti Kaya sambil membaca beberapa komen-komen orang lain terhadap cerita ini..

Rata-rata kaum wanita semua marah dengan tindakan Aidil yang dikatakan keterlaluan dan kebudak-budakan..Kisah dorang nie bukan pertama kali kecoh kat public...Dulu dorang mula dengan kes kawin lari pastu kes Tuntutan Aidil Zafuan supaya Rita Rudaini kembali taat disifatkan

Kini kisah mereka kembali hangat diperkatakan apabila Aidil ingin menceraikan Rita di mahkamah..Basically aku tak tahu masalah rumah tangga dorang sebab aku bukan kenal mereka pun...Tapi dari segi luaran memang nampak Aidil laa teruk sebab lepas ajak kawin kat siam, buat tuntutan kembali taat kemudian menceraikan rita..

Bagi aku kalau itu cara yang terbaik untuk mereka mencapai kebahagiaan biar lah...Dari luar susah untuk kita tafsirkan apa yang terjadi..Rita sendiri pun pernah mengeluarkan statement-statement yang menjatuhkan air muka Aidil..

Moga tiada di antara kita yang mengalami nasib sama macam mereka..Thats all for now sebab benda nie tak akan abis..lepas nie Rita akan keluarkan statement dan disusuli oleh Aidil..Statement nie akan berhenti bila kita semua dah malas nak ambil peduli..hehehehe

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. hurm hurm. Sedihnya kalau org yang pernah kita sayang cakap mcm tu. (nagis)

    ReplyDelete
  2. betul la.. ayat dia tu, bukan je pempuan marah, aku yg baca pun sakit hati, kalau dah taknak tu btau aku sorg cukup la, bley aku ngejas.. hehehe

    ReplyDelete
  3. sedih betul kalau dapat laki macam aidil..huhu..tak nak bayangkan..takut!

    ReplyDelete
  4. macam tu je kau campak ibu kepada anak-anak kau.... *marah

    ReplyDelete
  5. ramai lagi di luar sana menggalami nasib yang sama, benda x kan habis selagi ada ego dlm diri masing2, mereka artis sb tu sentiasa mendpt liputan..yg tak mendpt liputan melambak2 hadapi nasib yg sama.Mahkamah syariah yg harus bijak tangani semua ini supaya benda ni tak makan masa bertahun tahun...

    ReplyDelete
  6. apa2 pun alasannya, statement "Saya Dah Tak Sayangkan Dia, Saya Dah Tak Ingin Dia Lagi" adalah terlalu melampau...pada saya dua2 pun mesti ada salahnya, ego yang pasti.

    ReplyDelete
  7. Dalam kes macam ni AJ kesian anak mereka si Ryan dengan Arjuna....
    Kecik2 dah jadi mangsa keadaan...
    Esok lusa mesti akan timbul isu anak pulak kalau betul jodoh tak panjang...
    Apapun, AJ harapkan yang terbaik buat mereka.......
    Aidil pun kenalah fikir panjang...
    Masing2 bukan anak kecik dan ada ank kecik....

    ReplyDelete