Friday, February 18, 2011

Mendapat Cahaya Mata Ketika Berusia 94 tahun

Mendapat Ank Pertama Pada Usia 94 Tahun


Wahh!!!terkejut gak bila aku baca tentang berita ini. Seorang lelaki dari India telah mendapat anak pertamanya pada usia 94 tahun.Ramajit Raghav seorang perkerja ladang telah mendapat cahaya matanya yang pertama melalui isteri kedua beliau yang bernama Shakutala.

Dia telah berkhawin bersama isterinya selama lebih kurang 10 tahun dan isterinya di percayai berumur 50an sekarang.Pasangan ini telah memberi nama Karamjit kepada bayi tersebut dan Ramajit percaya bahawa ini adalah satu hadiah dari tuhan dan umur bukan lah masaalah untuk mereka untuk membersarkan bayi ini.

Shakuntala telah dimasukan ke  Kharkoda town Government civil Hospital lepas dimana dia telah melahirkan seorang bayi lelaki secara normal. Dr. Mahendra Kumar seorang pegawai perubatan kanan hospital tersebut telah mengesahkan tentang kelahiran bayi tersebut.

Ramajit juga telah memecahkan rekod sebagai ayah yang tertua di dunia. Rekod sebelum ini dipegang oleh  Nanu Ram Jogi, berumur 90 tahun yang mendapat cahaya yang ke 22 pada 2007.



Sumber : Fun On
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment