Sunday, February 13, 2011

Dia Dipecat Kerana Dia Hottie!!!

Ini ada satu citer yang aku xpenah dengar lagi..tak tau laa plak korang cammana tp setahu aku x de lg kes camni kat dalam Malaysia. Debrahlee Lorenzana, 33 ialah seorang banker yang dulunya bekerja dengan CITIBANK. Menurutnya, dia dipecat dari Citibank kerana beliau terlalu hot. Terlalu hot sehingga "rakan sekerja terganggu dan sukar menumpukan perhartian kepada kerja". Cik Debrahlee seorang ibu tunggal juga dilarang dari datang ke tempat kerja memakai pencil shirt, turtle neck dan fitted suits.

Sebelum tu aku bg tau dulu definasi hottie mengikut pendapat aku. seorang yang hottie bukan sahaja mempunyai muka yang lawa tp potongan benduk badan, gaya pemakaian jugak penting. tak semestinya nk kena pakai seksi2 depan org.

Damn. She is hot! Kini Cik Debrahlee menyaman Citibank kerana dituduh memecatnya tanpa sebab munasabah. Kaa ching! Lawsuit!!



Dari gambar camni mmg nampak lawa tp xde WOW sangat kot. tp bile da dressing office aku bleh nampak dia mmg hot laa.diingatkan lagi sekali dia ni seorang yang berumur 33 tahun ek..Enjoy rest of the picture.











da la tu.banyak lagi gmbar dia tp malas la aku un upload semua. pada rasa yang xpuas nk tgk boleh tgk rest of the picture kat villagevoice website. kat situ ade lagi..

-Strider-


Sumber : Villagevoice

2 comments :

  1. tu laa..kalo dia keje kat office i mesti semua staff laki dtg awl..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete