Thursday, February 3, 2011

Suarez Debut

hye uolls...

hahaha..bangun tido harini aku rasa tenang..lama da aku xrasa camni..for your info pagi semalam aku baru lepas tengok bola..Game Liverpool Vs Stoke City..Aku rasa puas hati gak laa dengan debut pemain baru liverpool yang dibeli dari Ajax Amsterdam..Dia adalah salah seorang top scorer kat Ajax untuk season 2009/2010..Walaupun debut dia hanya 30minit tp aku rasa itu da cukup bagus dari xde langsung.. Lagi sorang debut player Liverpool yang aku tunggu is Andy Carrol..It make a British record signing for 35million pounds.Time dia main ngan Newcastle aku x nafikan yang he a good player tp lepas injured nie xtau plak perfomance dia cammana..As you all know Fernando Torres da berhijrah ke Chelsea this January..Aku mmg salah sorang fan dia tp aku rasa dia make a good move since chelsea pun is not a bad team.Hopefully dia success gak kat sana..
Comments
0 Comments

No comments :

Post a Comment