Friday, May 23, 2014

#1418 - Bahayanya Kucing

Hye Readers,

Salam Jumaat semua...Tadi ketika sedang aku browse email-email lama, aku terperasan satu email yang orang forward dekat aku tentang kucing dan senjata. Cute-cute pulak bila binatang yang comel ini bergambar dengan senjata.

Kucing memang satu binatang yang comel, tapi kalau bagi dorang pegang senjata ini, dorang mampu bertukar menjadi seekor binatang yang merbahaya jugak..hahahah..Memandangkan gambar dia ada banyak jadi aku share dengan korang 5 gambar yang aku rasa paling comel..hehehe...enjoice!!!






Antara 5 ekor kucing ini, gambar yang mana korang rasa paling cute and agaknya apa nama yang sesuai nak bagi kat dia??hehehe...

Regards,
-Strider-

27 comments :

  1. yg last cute..haha cara pegang senjata pun cute..auuww..haha:P

    ReplyDelete
  2. suka tgk yg last sekali!comel sgt..hahaha..nama?ala..xtau la nak bgi nama apa..bagi dia nama "NAMA" la..haa...panggiill nammaaa..hahaha

    ReplyDelete
  3. bahaya nie..
    yg paling cute no 3 tu..
    hijaunya mata dia..

    ReplyDelete
  4. salam. heh! memang comelll..santai ja bergambar dengan senjata :)

    p/s menabung darlie :)

    ReplyDelete
  5. Akak peminat kucing semua pun comel.
    Nak bg nama kat semua la ble ya Azlan.
    1. XXtreme
    2. Krumpit
    3. Hijo hijo
    4. BlackieTam
    5. Flokie

    ReplyDelete
  6. suka pic no 4...called me snipper cat

    ReplyDelete
  7. sy suka tengok kucing tapi saya geli kucing.hahaha

    ReplyDelete
  8. hehehe..no 2 tu samseng habis..
    dan no 5 rasa mcm mangsa keadaan..kesian..:(

    ReplyDelete
  9. kalau ko tanya aku..aku suka kucing yg mata hijau tu ; nk pbela kucing memang aku tak suka bukan tak minat tp ada masalah lain ..alahan bulu pd anak sulung ; ..ok letak nama "jijau" hahaa..cute la kan.

    ReplyDelete
  10. Aku suka kucing yg last tu.. nama tak pasti lagi nak bagi apa.. :D :D

    ReplyDelete
  11. Waduh..nampaknya yang paling bahaya tuan punya blog la haha

    ReplyDelete
  12. Suka dengan pic no. 2 tu.. garang santai je nampak.. haha.. bagi nama Bruce willis haha

    ReplyDelete
  13. ohmaiii bahaya indeed!! ;3

    menabung~ ;)

    ReplyDelete
  14. Gamba no 4
    Nama yg sesuai Strider Buzzz....hahahah...larikkkkkk

    ReplyDelete
  15. kalo comel, aku pilih gambar last. tp kalo gambar yg sesuai dgn tema senjata, gambar ke-2 sbb kucing tu ada aura pembunuh di mata nyer. hahaha...

    ReplyDelete
  16. Memang sangat cute. Buat pula muka tak bersalah. haha

    ReplyDelete
  17. wahhhh.. takut kite tauu.. haha!
    suka yg 1st tu ha..

    ReplyDelete
  18. hana merupakan pencinta kucing yang setia. jd tak rasa takut pown. hahahah :P

    #comel bebenor rasa nak tumbuk je. -_-

    ReplyDelete
  19. hurmm..susahnya.. ain suke kucing.. semua comel..
    rasanya paling comel yg last tu..
    nama dia Gizmo.. ok x? cukup gangster x?
    hehe

    ReplyDelete
  20. ahahahahahaha..... ni kalau lambat bagi makan ni mesti kena tembak tang kepalanya.....bahaya ooooooooooo.......

    ReplyDelete
  21. Acikidah suker kucing yg no 4... macam ye ye ooo jerr... hehehe... :D

    ReplyDelete
  22. Paling suka kucing last sekali tu. Hahaha muka dia tak boleh blah XDD Buat muka tak bersalah selepas melakukan penembakan.

    ReplyDelete