Thursday, September 5, 2013

#1138 - Skandal Bini Orang Dengan Adi Putra

Hye Readers,

First skali skali terima kepada korang yang memberi feedback pasal entry Nuffang aku yang lepas (Klik Sini) dan juga aku telah reply beberapa komen. Aku amat menghargainya dan kepada yang rasa nak bagi feedback jugak sila laa klik pada link yang aku bg tadi.nanti aku akan explain more pasal entry tu.

Berbalik kepada isu yang nak diceritakan, hari ini aku ade terbaca dekat roti kaya tentang skandal seorang pelakon iaitu Adi Putra dengan seorang perempuan bergelar isteri orang(Klik Sini). Aku tak nak terus menuduh Adi Putra atau mana-mana pihak tapi aku lebih suka dengan ikhtibar  dalam kes ini.


Menurut laporan skandal itu terbongkar apabila ahli perniagaan berkenaan menyemak telefon bimbit milik isterinya pada 7 Ogos lalu apabila terdapat SMS, Instagram dan WhatsApp artis berkenaan yang antara lain mengandungi kata-kata dan gambar lucah termasuk gambar lucah pelakon berkenaan

Aku percaya yang wanita itu merupakan salah seorang dari peminatnya memandangkan mereka baru berkenalan selama seminggu. Apa ikhtibar yang kita dapat dari kes ini adalah jika nak berkawan dengan seorang perempuan pastikan kita tau statusnya supaya kita tau batasnya..

Dan kepada wanita kalau nak berkawan sesiapa pastikan suami anda tahu supaya tidak timbul syak wasangka dalam perhubungan lebih-lebih lagi suami isteri. Cuba kurang berkomunikasi ngan kawan lelaki pada waktu malam dan kalau boleh jika dah berkhawin kurangkan je terus.

Apa-apa pun kepada peminat Adi Putra korang follow je laa roti kaya or portal hiburan yang lain kerana isu ini aku rasa akan berlanjutan.Kes ini juga telah menjadi kes polis kerara terdapat unsur-unsur ugutan. Walau pape pun hopefully Adi Putra dan yang terlibat boleh selesaikan dengan cara yang baik.

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. mungkin fizikal suaminya x seperti yg wanita tu inginkan menyebabkan wanita itu teruja sesgt dgn adi putra ...

    ReplyDelete
  2. kalau nak ikut kan kawasan budak itu dekat dengan aku

    ReplyDelete
  3. Hi,

    I am big fan of Adi Putra. Tak tahu nak komen ape. Nak komen lebih2 takut salah pulak.

    Anyway,hopefully everything is fine.

    ReplyDelete