Monday, October 8, 2012

Headline Anugerah Blockbuster

Hye Readers,



Nabila Huda berjaya mencuri tumpuan masyarakat malaysia apabila ramai yang memperkatakan tentang pakaian yang di langsungkan ketika Anugerah Blockbuster baru baru ini..Aku pun tak tengok anugerah tu pasal tengah concentrate dengan semi final Piala Malaysia...

Tapi twitter aku ramai yang update pasal Nabila Huda punya dressing dan bila aku tgk, well..tak terkejut langsung pun..Pakaian dia memang agak seksi dan to be frank kat area-area opis aku banyak lagi pakaian yang seksi2 aku pernah tengok..

Tapi aku tak paham macam mana dia boleh terpikir nak pakai dress tu..Dia tak pernah pikir ke yang dia tu milik public dan benda-benda camtu hanya akan mengundang komen negetif je dari peminat..Malam yang ade red carpet macam tu bukan pasal dia jer..itu adalah malam dia jadi tumpuan peminat..

Bagi aku tindakan dia tu agak kurang matang laa sebab dia hanya mengundang perspektif negetif jer.Ikut hati nak je aku post kat sini apa pandangan orang terhadap dia tapi tak sampai hati plak sebab ade beberapa komen yang aku baca kat twitter agak kejam untuk di publish..hahaha

Kalau Nabila Huda baca apa yang aku tulis nie which i dont think she gonna read aku harap dia bersikap matang dalam pemilihan pakaian dia..Kalau orang jumpa dia pakai macam tu and publish kat internet memang aku akan buat tak tahu sebab aku rasa itu private life dia...

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. da terbiasa kot.. smpai tak tahu beza.. and org mcm die mesti thu how to dress up punye sbb selalu expose ngn social life. :)

    ReplyDelete
  2. hmmm...andai kita xmampu untuk sampaikan niat kita utk menegur dia.. jom kita sama2 berdoa.. supaya Allah membuka pintu hati dia utk bertaubat.. mudah-mudahan terbuka hati dia untuk menutup auratnya..

    ReplyDelete
  3. leeza tgk ni. masa nabila sampaikan hadiah di pentas, bahagian tu ditutupi dgn kain.. then bila kembali di seat, sudah hilang. heeeee

    ReplyDelete
  4. dah kat mana2 dia pakai macam tu.. no wonder lah.. doakan saja lah yang mampu

    ReplyDelete
  5. Ermmmm hope yang terbaek laaa for her... :)

    ReplyDelete
  6. tak terkejut sbb dah tau dia jenis camne. cuma kita boleh doa supaya ada yg bawa dia ke jalan benar.

    ReplyDelete
  7. harap dia berubahla satu hari nanti..amin

    ReplyDelete
  8. Semoga diberikan Cahaya Hidayah kepadanya dai ALLAH & menjadi pedoman kepada semua.. Nauzubillah..

    ReplyDelete