Monday, October 29, 2012

Pentingnya Bakal Suami Tahu Tentang Pembedahan Plastik

Hye Readers,



Ini adalah wanita yang baru lepas disaman oleh suami sendiri akibat tidak cantik..Jian Feng dari utara China menyaman isterinya(gambar) kerana mukanya yang buruk..Wajah sebenar isterinya terbongkar apabila pasangan itu melahirkan anak yang digambarkan oleh Feng sebagai “incredibly ugly” dan tidak menyerupai ibu bapanya..

Sebelum tu Feng menuduhnya isterinya mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain sebelum isterinya tampil dengan pengakuan bahawa dia pernah menghabiskan wang sebanyak $100,000 untuk pembedahan plastik..

Yang pelik Feng menang dalam kes saman itu dan menerima pampasan sebanyak $120,000..Nampak sangat yang Feng ini mengahwini isterinya kerana paras rupa yang cantik..Aku tak tahu kenapa hakim ini boleh menyebelahi si Feng nie tapi kalau kat China macam-macam boleh terjadi..

So kepada perempuan kat luar sana becareful sebelum buat plastic surgery..Sebelum berkhawin let your husband know all the secret sebab genetik nie tak menipu..Kalau dia tak sanggup kawin sebab korang pernah buat plastik surgery meaning dia tak layak untuk dikhawini..hehehe..

Tapi aku rasa species lelaki macam nie tak wujud kat Malaysia kot..hehehe

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. zolimnya laki dia!! camne hakim tu menghakimi ye??

    ReplyDelete
  2. hehehehehe... ok la tu, dulu hodoh tak berapa cantik... sekarang boleh jadi super model... tapi baka mana boleh berubahkan... :D

    ReplyDelete
  3. geleng kepala akak baca..
    macam2 hal la diorang ni.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum


    hehehe.kat korea pon ramai yang buat pembedahan plastik kan. menghabiskan duit ja.huhuhu

    ReplyDelete
  5. ye ke tak ujud??
    ada...cuma tak de la sampai nak saman..
    dalam hati nak saman tapi sebab takut orang kata dia gila dia tak nak la saman..
    hahahhaha

    ReplyDelete