Wednesday, October 24, 2012

Masalah Time 11 Tahun

Hye Readers,


Dalam entry aku yang lepas ade juga yang bertanyakan tentang aku punya 1st plak damm i dont see it coming..haha..tapi takpe, nanti aku akan ceritakan pasal 1st date aku plak but now im drafting something about Illuminati and music industry...hehe..



But aku nak mencelah jap ngan entry pendek..Semalam aku ade terbaca satu twitter yang menyatakan seorang budak umur 11 tahun yang dah ade masalah cinta..pelik aku macam mana budak umur 11 setahun ade masalah cinta-cinta nie...

Seingat aku, time aku 11 tahun masalah yang paling besar aku ada ialah miss kartun sebab kena sekolah petang, masalah macam mana nak dapatkan trek Tamiya dan masalah yang serupa laa..klu nak kata aku tak player, budak paling hensem kat kelas aku pun punyai masalah yang sama ngan aku..hahaha

Korang ade masalah cinta time umur 11 tahun???hehe

Regards,
-Strider-

Offer best untuk Samsung GALAXY Note 2
* The Apartment Style Edition - TBiggest Home Makeover from Malaysia

7 comments :

  1. ingatkan citer 1sy date td.. ape daaa.. masa umur 11.. entah lah sebok nak balik umah cepat nak tgk citer cina.. kalau tak merajuk.. tu jelah kot.. cintan-cintun takda lagi..

    ReplyDelete
  2. Umur 11thn saya masih bermasalah nk bangun pg p skul :P

    ReplyDelete
  3. 11 tahun dah bercinta??alamak..akak 11 tahun dok melilau merata kg cari pokok sapa yang ada buah2 lebat..hhahahh

    ReplyDelete
  4. Umo 11 tahun tak cinta2 lg..tp suka actvt lasakla jgk..haha..tetiba..
    Suka org adalah but love tak lg. :-)

    ReplyDelete
  5. Tak tau pn apa tu cinta msa umur ni.. *kot. Hahaha.. Lebih risau kpd keputusan peperiksaan. Sb nak kekalkan ranking dlm kelass.. haha ;D

    ReplyDelete
  6. Umur 11 thn, blm tahu lorh isu ini.

    ReplyDelete
  7. Aih pakcik.. marah nampak ?? haha baru mintak cerita pengalaman 1st date dia dah speechless... hihi lucula pakcik nie =P

    *** umO 11tahun Una gila main netball & bersajak hahah... Ada apa dengan cinta pun x paham..heh

    ReplyDelete