Saturday, March 16, 2013

#1103 - Strider's Bloglist Updated

Hye Readers,



Hari ini aku dah update balik aku punya bloglist yang sebelum ini carca merba..Kalau korang perasan dulu bloglist aku terdiri dari dua ketegori iaitu blog dari blogger lelaki dan wanita yang selalu berkunjung kat blog aku atau pun yang aku suka baca..

Kali ini aku masih mengekalkan 2 ketegori tapi berlainan jenis..Satu bloglist ialah untuk Top 10 commentator yang selalu berkunjung dekat blog aku...Ia merupakan salah satu cara untuk aku membalas budi mereka yang selalu berkunjung kat sini sambil meninggalkan komen untuk aku.

Ketegori yang kedua campuran dari top 11-20 commentators, blog yang aku suka berkunjung dan juga mereka yang meletakkan aku dalam bloglist mereka..Jika ade yang letak aku kat bloglist mereka dan tiada dalam bloglist aku silalah bgtau aku kerana mungkin aku terlepas pandang.

Sebenarnya bloglist aku nie agak penting bagi aku atas sebab tertentu..Sebenarnya orang yang ade kat bloglist aku nie semua rajin-rajin tinggalkan komen..So kalau korang rasa ade blog yang sini yang korang lum singgah cuba singgah..mesti dorang akan membalas kunjungan korang...

Aku juga berhasrat nak buat review untuk setiap bulan untuk Top 10 commentator aku sebagai satu lagi cara untuk aku menghargai mereka..So, thats all for now sebab weekend biasa aku akan busy dengan aktiviti aku kat downtown..See yaa tomorrow!!

Regards,
-Strider- 

21 comments :

  1. salam..
    ni cik cinta puan dh dtg heee.. sy ada gak blogspot ada 4 heee..1 tu berbayar.tpi tak sempat nak buat bloglist tu sb tak done jer hee...

    ReplyDelete
  2. selagi ada masa blh buat ..bagus buat review org mudah nak kenal2 blogger lbih dekat

    ReplyDelete
  3. bro bagaimana nak buat kotak2 4 segi ada entri bergambar tu?

    ReplyDelete
  4. Apa yang busy sangat kat downtown tuuu bro... ko buat apa kat sana...

    ReplyDelete
  5. uish.. bila sebut pasal top commentator ni, sekali aku cek dah no.5.. kekeke.. ingatkan susah nak motong semua2 tu, sbb widget tu set all time comment, kan..

    btw tengkiu la ye abam strider.. moga liverpool dpt tmpt utk europa league season depan. heh

    ReplyDelete
  6. Eh eh saya dalam bloglist awakkk :) Thankss

    Lama dah sy tak ber BW. Busy sangat berjalan. hihi.

    ReplyDelete
  7. Wah... bagus la sebab menghargai pengomen tegar dekat sini kan. Hehe

    ReplyDelete
  8. wow.. mcm ni kena jd top komenter ni.

    ReplyDelete
  9. SELAMAT la hana ade kan . kalau takde nak majuukkk la kalo cenggini ~ hehee ;) thnkss yer bro ;)

    ReplyDelete
  10. yer.. saya ada di dalam ituu.. hehe thanks en.strider! jasamu dikenang :)

    ReplyDelete
  11. wow kalau mcm tu nak selalu dtg komen kat sini la..nanti u boleh buat review...lol...

    ReplyDelete
  12. Untuk aku bloglist tu aku guna sebagai blogwalking utama aku...

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum ... Vee pun wat camtu sebab senang nak balas komen kat blog mrk . tak yah nak teraba - raba cari kat dashboard . sbb banyak blog yg x de kat dashboard pun , so camna kita nak tau mrk updates ke x kan !

    ReplyDelete
  14. waaa untunglee pengkomen2 tegar yeee...jelenye nk blogging cm dulu..huhuh

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah den tersenarai...:)

    ReplyDelete
  16. AJ ade ke takde??
    Eh!! Ada jugak terselit... =D
    Thanks...

    ReplyDelete
  17. bagus gak idea letak bloglist utk top commentators tu..

    ReplyDelete
  18. yeay,, nama sy still ada.. ingatkan dah xda.. yelah, sebab jarang menyinggah kan.. =P

    ReplyDelete